Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Sunday, March 7, 2010

Makan Kawan Untuk Kebal.....Eiiii Makan Daging Manusia!!!

Isss....tk dpt bygkan kwn kita sdiri sanggup buat mcm tu kat kita.
Eiii...mcmlah best sgt mkn daging manusia.
Tk masuk akal btl.


MISTERI penemuan sebelah kaki manusia di belakang sebuah sekolah di sini Rabu lalu membawa kepada penahanan seorang lelaki, Harun, 35, kelmarin yang dipercayai memakan mayat rakannya sendiri, lapor akhbar Jawa Pos semalam.

Suspek berasal dari Kendal, Jawa Tengah itu didakwa membunuh mangsa, Fahmi Iswandi yang juga rakan serumah sejak tiga bulan lalu dan mengawet mayat tersebut bagi mengelak ia berbau busuk, kata Ketua Polis Kota Batam, Suka Irawanto.

Hasil siasatan awal, Harun dikatakan berbuat demikian kononnya untuk mewarisi ilmu kebal rakannya itu yang didakwa sebagai kalis daripada sebarang senjata dan menyembah daging mangsa sebelum dimakan mentah pada setiap malam Jumaat.
"Fahmi dari Tegal, Jawa Tengah dipukul dengan benda tumpul di kepala dan lebih sadis, dua gigi mangsa dicabut untuk dijadi kalung tangkal manakala semua organ dimasak panggang kecuali jantung yang dimakan mentah," kata Suka. - Agensi, Kosmo

12 comments:

ain_dira said...

spesis org batak makan orang..hoho..seremm

Zephyr said...

ish macam-macam le diorang ni

ASaDa RyutaRo said...

mak aih.. sanggup sampai mkn org nk jd kebal.. ape je la yg org ni pikir??

miloicekaw1119 said...

eeiiiiiiiiiiyaaaaaaaaaaaakkkkkkkkk...

nak muntah..

eiy_Da said...

apasal letak banner blog mohd isa ni ek....

♥akukahmilikmu®♥ said...

aigoo..geli woo mkn daging manusia..maybe dia nie spesis tk mkn daging menatang..tkpun dia anggap manusia tu menatang..

Eyriqazz said...

fuhh..takutt....makan orang?

Admin said...

ye lo...entah kenis manusia apalah

etuza said...

hisss! dia nak kebal apa tu!

Aini said...

adeh.. dah tak de benda len nak makan?

Pinky Gurl said...

jgn kembali ke zaman kuno.... insaflah.....

Admin said...

entahlah manusia skrg..mcm2

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."