Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Thursday, March 11, 2010

I Just Love Good Smelling People


 Credit: Google

Bau badan yang busuk terutamanya bahagian ketiak, memang menyebabkan orang yang berada disisi anda lemas menghidu bau anda yang masam je tu. Mana tahan kalau asyik hidu bau masam memanjang. Boleh pengsan masuk wad kecemasan dibuatnya. Hehehe…melampau pula.

Sebagai contoh, kalau anda terperangkap dalam LRT yang sesak dengan pelbagai manusia yang berkejar-kejar untuk pergi dan balik kerja. Anda tahulah macam mana harumnya ketiak orang yang masam ni. Lebih-lebih lagi orang yang memang badannya cepat berpeluh. Yelah, dahlah bersesak-sesak kat dalam LRT, cuaca panas lagi. Bertambahlah masam udara yang anda hidu tu. Aduh tak dapat aku bayangkan kalau berada disisi orang yang memang ketiak busuk ni. Sanggup aku naik teksi dari menempuh bencana masam ketiak tu.

Rata-rata yang cepat berbau masam di celah-celah ketiak ni ialah orang yang berbadan besar. Memang cepat berpeluh dan keluarlah segala bau-bau yang tak enak di hidu. Udara yang segar pun boleh tercemar oleh bau ketiak yang tak menyenangkan ini. 


Menyedari masalah ini, Adidas telah memperkenalkan ‘Adidas Action 3 Deodorant Spray' yang bertindak untuk menangani masalah ketiak berbau. Ia terdapat dalam 6 pilihan iaitu:
:
·         Intensive
·         Control
·         Sensitive
·         fresh
·         Pure
·         Pro-Level 

Anda boleh pilih mana-mana satu yang anda suka. Kesemuanya wangi. Percayalah cakap aku ni. Bukan nak promote lebih-lebih tapi ia adalah kenyataan. Telah terbukti keberkesanannya. Kalau tak aku pun tak berani nak cakap lebih.

Adidas Action 3 Deodorant Spray ini tahan bau wangi selama 24 jam. Harumannya….emmmm  memang wangi dan tahan lama, ia juga tidak melekit dan mengawal ketiak dari kebasahan bila waktu panas atau pun berpeluh. Waaa…lama tu. Ni yang best ni. Dapatlah wangi sepanjang hari tanpa risau ketiak berbau masam lagi. Mesti syorkan kepada kawan-kawan laki aku nampaknya. Anda juga, tau. Taklah anda lemas bila berada bersama teman anda.

Selain itu, ianya menyegarkan ketiak dan tiada keputihan yang melekat pada baju bila anda memakainya dan yang paling penting tiada 0% alkohol . Jadi, anda bolehlah menggunanya tanpa ragu-ragu. Bagi aku, yang penting tak ada bau masam dan masalah kekotoran yang tertinggal di celah-celah baju. Senang aku nak basuh tanpa gosok sampai nak koyak baju tu..haha3.

Jadi, apa lagi jangan tengok je. Cepat dapatkan Adidas Action 3 Deodorant Spray sekarang di pasaran. Emmm…..i just love good smelling people.


Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS

4 comments:

MaS PuTRi said...

SIAPA NAK TENGOK SLIP GAJI I??


sebenarnya kalau tak pakai pewangi pun tak pe yang penting jaga bau badan dulu. amalkan kebersihan

Admin said...

yup btl..skdr penambah rs..hehehe

secret said...

kalau tk jg ketiak elok2, mmg masam...

Admin said...

masam & busuk...hahahaha

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."