Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Monday, March 22, 2010

No Sweat


Masalah peluh berlebihan terutama di bahagian ketiak, memang amat memalukan. Ia bukan sana meninggalkan kesan kotor di celah baju anda tapi juga menyebarkan bau masam yang tidak menyenangkan hidung orang yang berada disisi anda.

Masalah peluh ini kerap timbul terutamanya time cuaca panas. Jalan sikit pun terasa peluh keluar. Saya pernah alami keadaan sedemikian. Tak kira cuaca panas ataupun sejuk, asalkan saya cergas bergerak ke sana sini, pasti peluh keluar dan terasa ketiak basah-basah.

Keadaan ini bukan saja dialami oleh saya. Saya percaya ramai lagi yang mengalaminya. Masalah sebegini menyebabkan kita berasa malu untuk tampil lebih yakin di hadapan orang ramai. Yelah, kita pastinya merasa segan kerana bau badan yang tak menyenangkan serta ketiak yang kelihatan basah timbul di celah baju.

Kalau saya pun hidu bau peluh orang lain dan nampak ketiaknya basah, saya pasti akan pusing kepala dibuatnya, pening hidu bau masam ni. Kalau wangi tak pelah...hehe3. Kata kat orang lain pula. Sendiri tu, apa kurangnya. Tapi masalah saya taklah teruk sangat.


So, bagi menyelesaikan masalah 'Sweat' ni. Apa kata kita cuba keluaran Adidas terbaru yang ternyata sudah terbukti keberkesananya iaitu "Adidas Action 3 Fresh". 

"Adidas Action 3 Fresh" ini tahan wangi 24 jam. Cukupkan masa tu untuk anda tampil yakin dan tidak berasa malu lagi apabila keluar ke mana-mana serta tidak ada lagi bau-bau yang kurang menyenangkan. Malah "Adidas Action 3 Fresh" ni bebas dari alcohol dan ketiak anda akan berasa kering serta segar sentiasa. Jadi apa tunggu lagi. Cubalah "Adidas Action 3 Fresh" sekarang.

Mudah....segar.....yakin.......and NO SWEAT
 


Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS. 
Auditions are now open! Check it out at www.projectalpha.com.my/auditions

4 comments:

secret said...

no sweat pls...good luck

Admin said...

tq...come again

Unknown said...

awak tertinggal satu ayat last untuk project alpha ni...

Admin said...

tk pelah..psl tweet2 tu kan

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."