Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Saturday, March 27, 2010

Waaa...Besarnye Buah Dada, Macam Perempuanlah Pula!!

Wow...lelaki China yg memiliki buah dada tbesar dunia.
Kalah kita ni perempuan..hehe3.
Knp buah dada beliau boleh jd sbesar tu ye??

Seorang petani China, Guo Feng, 53, terpaksa menerima rawatan di Hospital Dada Jinan di sini kerana dia memiliki buah dada terbesar di dunia sehingga sering mengganggu tugas hariannya.
Lelaki itu berkata, buah dadanya mula membesar 10 tahun lalu dan keadaan tersebut menyebabkan ramai penduduk tempatan sanggup berbaris panjang di ladang tenusu miliknya untuk melihat dan kemudian mentertawakan pula dirinya.

Mereka akan memaksa Feng memakai baju tebal sepanjang masa walaupun semasa cuaca panas dan dia mendakwa terkilan dengan keadaan itu sehingga pernah bercadang untuk memotong sendiri buah dadanya jika tiada sesiapa yang mahu membantu.

"Saya sudah pergi dari sebuah hospital ke hospital yang lain tetapi tiada siapa mahu menolong dan saya telah menghabiskan banyak wang untuk pemeriksaan namun masih belum ada penyelesaian dan buah dada saya kian membesar," katanya.

Seorang doktor, Zhang Lilan dari Hospital Dada Jinan berkata, beliau sendiri tidak pernah melihat keadaan sedemikian sepanjang 30 tahun bertugas sebagai pakar dan mengesahkan Feng adalah lelaki normal kecuali bahagian buah dadanya. -petikan KOSMO

8 comments:

Zala Wajik said...

itu sangatlah menyeksakan + menggelikan

HaNi said...

itu symptom kepada beberapa penyakit. symptom ni namanya gynecomastia. tak pernah jumpa sebesar ni lagi kat hospital

BezBuddy said...

terlebih hormon estrogen kot...hehe

miloicekaw1119 said...

wow!!!

Admin said...

oo..mcm tu...gelik pula

sI tEDI said...

ngeri

kak ina kl said...

salam..amboi seronok ek dapat duit dari nuffnang..akak pun dapat jugak..alhamdulliah dah 2 kali dapat dari project alpha 2 ni..
buffered pun dah ada lagi masuk minggu ni..bersyukur sungguh..

kesian kan lelaki ni menanggung seksaan cam ni..

Admin said...

syukurlah kak ina...hope murah rezeki sll..hehehe.
yup..mmg kasihan

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."