Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Saturday, March 20, 2010

CONTEST : Apa Saya Nak Buat Kalau Diberi RM100

Rs lama pula tk join contest baru.
Hari ni semak contest baru di Geng Blogger.
Mana tau ada blogger ping contest sana.
Nk juga join.

Ni ha...contest tbaru aku join.

Siapa yg nk join, clik link kat bwh duit RM100 tu ya.
Utk mdpt info lbh lanjut psl contest ni.
Aku malas nk post kat sini..so rajin2lah singgah p sana..hehe3.

Kalaulah aku diberi RM100 ni...aku nk buat pe ya??
Fikir dulu...emmm, rsnya aku tau.
Apa lg aku p belanja member rapat aku makan....
 Chicken Chop


 Tk pun, makan sushi di Sushi King.

Makan KFC pun ok juga.


Pizza Hut apa kurangnya juga.

Emmm....yg ptg p makan.
Sbb aku ni suka makan je sejak akhir2 ni.
Nasiblah bdn aku ni jenis tk naik2.
Maintain je...tp kena jaga juga..hehe3.
Aku rs tu je...oh ya, tarikh tutup pyertaan ni pd 30.04.2010.
Lama lg tu....ada sbulan lebih lg.

11 comments:

Lelaki Ini said...

agak² kalau dapat rm100, bleh blanje saya makan la ek..? :p

Admin said...

dah u bg i duit, tkkan i belanja u pula...huhuhu

abigemok said...

wah kontest ke? nak join ni.. :D

Admin said...

joinlah kyuubi..mn tau dpt..hehehe

ardinihumaira said...

belanja dni sekali! hehe

aReaL said...

Blanjs msksn Roti Sardin Bleh...

Admin said...

kalau dekat tk pe, ni jauh btl..hahaha

si para para said...

err mng nanti kena bgtahu...nk di belanja jugak..hehe

Admin said...

hehehe..belanja kat kedai mamak boleh??

Payad said...

wah..join boleh??makan free wooh.hehe

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."