Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Monday, March 8, 2010

Engko Asyik Tanya Aku Dah Kahwin, Apa Hal? Macamlah Engko Nak Sara Hidup Aku!

Penat dgn org busy body!!


Alahai penat aku jawab soalan yang memang popular di kalangan kenalan yang aku kenal ni. Dah kahwin ke? Dah ada anak ke? Bila nak kahwin ni? Dah jumpa yang berkenan di hati? Siapa yang bertuah tu? Orang mana? Macam mana rupanya? Ok ke? And bla bla bla. Penat aku nak jawab tau. Tak tanya tak boleh ke?

Kalau soalan tu ada hadiah cerpu emas, tak pelah. Nak aku jawab. Ni tak. Belum tiba masanya, so masih macam nilah. Single mingle. Kan life tu best time single. So enjoy sepuasnya dulu. Nikmati hidup single seindahnya sebelum berdouble. Bila tiba masanya aku nak kahwin, aku buat pgumunan gempaklah. So, jangan tanya lagi soalan tu ok.
Hahaha…tiap kali soalan tu kenalan aku tanya. Aku just cakap, tahun ni kahwin. Dah mengandung pun 2 bulan. Dah jumpa pun yang berkenan. Boleh tahan juga. Masih dalam proses penilaian….and bla bla. Kelentong je habis…hahaha. Nak sangat tanya, bg jawapan apa2 jelah. Asalkan apa dia mahu dah terjawab. Bosan betul dgn si busy body ni. Aaaaaaa.....!!!

5 comments:

Anonymous said...

cbuk jer nk tanya pasal org. dy dah kawen diam2 suda lar kan.. org cm nie kena bg jawapan sengal jer..haha

Unknown said...

Erm...manusia...sentiasa membizi bodi kan untuk orang lain...
sabar la ye...cik Izah pon slalu ditembak soklan yang same...

Siti said...

tu mmg lumrah manusia..bila kita lum kawen..sibuk tanya bila nak kawen, bila kita dah kawen, tanya lak bila nak dpt anak..bila dah dpt 1 anak..tanya lagi bila nak tambah..huhu..soklan tak abis2..

stoberycoklat said...

hahaha situasi yg same lah cam aku..kawen la..bf la itu lah ini lah..sebok jek tau..hehe mybe bukn sebok..cume amek berat jek...tp kalo slalu bosan kan kan..

Admin said...

itulah..penat nk jwpn..soalan tk habis2.

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."