Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Saturday, March 27, 2010

Pelacur Lelaki Pertama Bersara....Ada Juga Macam Ni, Alahai Manusia!!

Jgn ingat perempuan je boleh jd pelacur.
Lelaki pun ada juga...entahlah manusia skrg.
Jauh dr landasan dah.
Apa2 pun hargai diri anda yg amat bharga tu.

Pelacur lelaki pertama Amerika Syarikat (AS) yang menggemparkan negara itu akhirnya dilaporkan 'bersara' kelmarin dengan hanya mampu memperoleh 10 pelanggan wanita selama dua bulan bertugas sebagai pekerja seks sepenuh masa.
 
Dia yang cuma dikenali dengan nama komersial Markus, (gambar) 25, disahkan oleh pemilik rumah pelacuran Shady Lady Ranch, Jim Davis sebagai telah meninggalkan premis itu manakala seorang pekerja baru akan diambil bagi mengisi kekosongan jawatan tersebut.

Davis bagaimanapun berharap pelacur yang berasal dari Alabama itu dapat kembali semula meneruskan kerjaya tetapi setakat ini, Markus tidak memberi sebarang ulasan berhubung keputusannya meninggalkan kerjaya pelacuran itu. - AP,KOSMO

4 comments:

Kyuubi_85 said...

haha. dunia2. kalau gigolo tu kategori pelacur tak ? :D

Alynn Notnot said...

semoge dye kembali ke pangkal jalan, amiin~

Admin said...

emm gigolo, tk sure pula..

secret said...

alahai mcm2lah...body punyalah ok, nk jd pelacur pula.

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."