Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Friday, March 12, 2010

Ada Apa Dengan Contest….Giveaway?

Credit: Google


Sejak saya aktifkan diri di Geng Blogger & blogwalking ni. Bermacam-macam contest & giveaway yang diadakan oleh para blogger yang budiman. Best jugakan, dapat juga join. Kalau ada tuah, dapatlah hadiah free. Kalau tak bertuah, tak apalah. Yang penting dah cubakan gitu.

Sebenarnya ada apa dengan contest & giveaway ni? Cuba bagitau sikit. Yang saya nampaklah. Para blogger kita ni memang baik hati. Sebab bagi hadiah free gitu. Tu amat2 saya hargai. Selain itu, dapat juga menarik ramai blogger lain singgah ke blog anda. Berduyun-duyun orang nak join…hehehehe. Bahkan dapat ramai follower baru…kira kawan barulah tu. Dengan itu, apa je update terbaru dari blog anda dapatlah diketahui si follower tadi. Bolehlah tambah pembaca sikit. Jadi follower memang selalunya wajib dalam setiap contest atau giveaway. Kalau tak jadi follower, payah juga nak tau kita menang ke tak…kan?
 Credit: Google

Pengajur contest or giveaway ni kebanyakannya nak kita buat post & linkkan blog mereka di post & juga di blog list anda. Cuba fikir apa kes agaknya. Emm…saya rasa maybe nak tarik blogger lain yang singgah ke blog anda ke blog mereka. Yelah anda kena promosi juga contest or giveaway mereka untuk tarik ramai orang menyertainya. Tapi tak jadi masalah buat saya. Tak kisah pun. Dengan meletak link di blog list, ia dapat mencuri sikit2 traffic di blog anda. Sharelah katakan.

Apa lagi ye? Tiba2 blank pula otak…hahahaha. Oklah, siapa yang tau sebab lain. Bagitau saya ye. Mana tau saya nak juga buat contest or giveaway ni.....akan datang kot!!

2 comments:

secret said...

dpt hadiah free mmg best..huhuhu

Admin said...

mmglah best, i pun mau mcm tu..hehehe.

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."