Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Monday, March 1, 2010

Dipercayai Lebih Daripada Seorang Dera Syafiah Humaira Sahari...Kurang Ajar Punya Orang!!

Geram btllah bila baca berita psl kematian budak tk bdosa, Syafiah ni.
Sakit hati tau...rs nk baling dgn batu je org yg sanggup buat pkara tk berperikemanusian sampai mbunuh budak yg tk bdosa itu.
Si ibu pun....eiiiiiiiiii entah2 sama je.
Sedih tau....asyik dgr berita tk myenangkan sejak akhir ni.
Apalah dgn manusia akhir zaman ni ye.
Makin tk ada akal btl.
Tak ada belas kasihan..perangai lebih dari binatang.



Polis percaya terdapat lebih daripada seorang individu yang terlibat mendera hingga mengakibatkan kematian Syafiah Humaira Sahari, 3, di Batang Kali Khamis lalu.

Timbalan Ketua Polis Daerah Hulu Selangor, Deputi Supritendan Bakhtiar Rashid berkata, siasatan mendapati suspek utama, yang direman tujuh hari, tidak melakukan pembunuhan berseorangan tetapi kemungkinan melibatkan sekurang-kurangnya lima individu lain.

"Terdapat dua kemungkinan iaitu individu-individu itu turut mendera Syafiah atau mereka tidak melakukannya tetapi mengetahui kanak-kanak terbabit telah didera.

"Polis sedang mengesan kesemua mereka yang disyaki terlibat termasuk bapa suspek untuk diambil keterangan," katanya ketika dihubungi di sini semalam....petikan:Kosmo

10 comments:

zaza said...

ntah2 mak dia pun tlibat...
dh tu blakon sedih..
mcm tu ke ibu????

sian btol la budak tu...
semoga rohnya aman disana,..
mgkin dunia nie dh xaman utk budak tu..
allah lebih mengetahui segalanya.

Fathiha Zainal said...

Fakta yg dia bagi (si ibu) ada mcm byk mengelirukan. Perlu ke nak kasihan kat si ibu tu?

AzuanBudakMemandai said...

kesian budak tue...tue la jdi bila menagih dadah...

Admin said...

tkkanlah si ibu tk tahu? iss geram btllah...sian tgk bdk tu...emm stiap pbuatan ada pembalasannya...tunggu jelah

-atiQah- said...

3 orang??? eiiiiii......sakit hatinya!
dengan si ibu tu pun rasa sakit hati tgk dia nangis2..
padahal pesalah sebenar ibunya..sbb takkan la sblm ni si teman lelaki ibu tak pernah pukul Syafiah..mesti ibunya biarkan je..

ZE said...

mmg teruk..kesian bdk tuh..sampah masyarakat btul..

!!!~ZuE SmiLeYx5~!!! said...

sIan Kat budak tue...hurm

Admin said...

itulah kasihan...smlm pun ada baca post member blogger lain psl bdk kena sumbat dlm tanda...teruk btl punya org...sakit hati btl..nk je tampar perempuan yg buat hal tu

luZ a.k.a MLM eXpErtS said...

yagn mak pn stu...
x brtnggungjwb..
yg anak 2 bg kt kekasih k npe...
pe la...

Admin said...

itulah...tk syg anak btl...

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."