Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Friday, March 12, 2010

Hoi...Aku Dah Dapat Cek Pertama Dari Nuffnang....Alahai Macam Jakun Pula!!


Mai...sini semua. Ni nak bagitau sikit. Pagi td aku terima 3 pucuk suratlah. Aku fikir semua surat minta hutang punya. Bila aku buka salah satu surat tu, aku tnampak sesuatu. Sesuatu yg aku tunggu selama ni. Kamu org pun dah taukan...apa yg aku tunggu tu. Dah aku terang2 tulis tajuk psl cek Nuffnang atas tu. Takkan tak tahu lagi.


Ni ha...suratnya. Surat cek Nuffnang yg aku tunggu hampir sebulan lebih ni. Tk sangka usaha aku mbuahkan hasil juga ye. Tk rugi berblog ni. Selain tambah wang poket, dpt juga kenalan baru. Walaupun tk sbrp hasilnya tp ia amat bermakna buat diriku ini. Lagipun duit free bah cuma usahakan sikit je.


Ni pula surat dr bank. Kat dlm tu cakap. Atas order dr Nuffnang mereka issuekan cek tu. Aku letak sini surat tu bg ko org tgk yg aku tk tipu2 punya. Semua kenyataan yg aku dah terima cek Nuffnang ni...hehehe. Jgn jeles....jgn marah pula.

Akhir skali...tadaaaaaa...cek aku yg ptama dr Nuffnang. Jumlahnya agak2 brp ye??? Cukuplah utk aku shopping hujung minggu ni. Eh...mn sempat nk clearkan. Tk pelah hujung minggu depan ada lg. Oklah kawan seperjuanganku...jgn putus asa, next time ko org pula dpt. Yg dah dpt tu, tk yah ceritalah. Memang dah habis belanja dah kot...hehehe.

Credit: Google

Senangnye dalam hati....dpt cek Nuffnang...hehehe....ok chow dulu...nk blogwalking ni.

14 comments:

FaTiN said...

saya belum pernah cash out :D

Unknown said...

wahh..tahniahh..

Abd Rahim said...

Woo.beshnya dpt duit..

Shahada Fauzi said...

wah..tahniah..mesti ratus2 gak ni leh wat shopping2..saya spuloh hinggit pun x sampai lg..kui3..rezeki lmbt sket..xpe2..tumpang gembira 4 u..(^_^)

siti nur fadhilah said...

waa...bestnye~ tahniah... ^_^

jan.naimah said...

tahniah!

Anonymous said...

yayyy ! leh belanja lyl makan. hehe

Admin said...

hehe...tq semua...tklah byk sgt. Itupun dpt cashout sbb dpt buffered earning

joegrimjow said...

ni yg buat nak kembali aktif ni
hehe

Admin said...

mestilah...duit free bah

ardinihumaira said...

tahniah :)

Admin said...

tq...

Deen said...

tahniah..

Admin said...

thanks

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."