Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Tuesday, November 30, 2010

Add Link Anda Disini, Barulah Senang Diterjah Bila2 Masa

Wajah blog dah ubah, add itu....add ini. Hampir semua sudah. Walaupun ada kurang tapi tak pelah. Masih dlm proses belajar katakan. Lagipun yg penting sekarang, nak tingkatkan trafik agar meletup2 income buffered earning tu...hehehe. Mata duitan betullah aku ni. Ah apa aku kisah. Bukan kikis duit org lain pun. Aku usaha sendiri dgn bantuan para pengunjung serta sahabat yg setia mjenguk teratak buruk aku ni.



Clik picture comel, kasi membesar dgn sihat


Bagi anda yg suka singgah2 je tu, sini nak khabarlah sikit ye. Selain tinggalkan link dan kata2 indah bak puitis tu di Cbox, tinggalkan juga link anda di tempat yg aku dah sediakan khusus utk anda. Dgn segala hormatnya tu....aku bagi sepenuh kebebasan anda meletak seberapa byk link yg anda mahu. Tapi kalau dah bagi betis tu, jangan nk minta paha pula. Pandai2lah bsyukur ye!!. Jgn bagi spam pula tempat 'Add link' aku tu. Nanti aku spam kamu org balik baru tau...hahaha.


So, bagi yg bminat nak letak link anda di kotak 'Add Link' aku tu. Silalah klik button 'ADD LINK ANDA DISINI' di pages atas sekali tu. Kalau tak nampak, tu ada picture aku postkan sekali kat sini. Tak nampak juga...pandai2lah klik, bagi tumbuh dengan besar ye. Kalau masih tak nampak. Aku tak tau nak kata apa lagi.





Sesudah anda klik button 'ADD LINK ANDA DISINI', anda akan temui kotak seperti picture di atas ini. So, isilah tempat kosong tu ya. Dengan nama anda or nama blog anda yg indah bak bulan purnama dan jangan lupa letak link anda ye. Jangan letak sebarang link yg tak berkaitan. Nanti aku ketuk kepala baru tau...hahaha. Then last sekali tekan button 'Enter'. Tu je...senang dan mudah.


Sebenarnye benda ni dah lama di pasaran, cuma aku je belum tergerak hati nak guna. Bila aku dah belajar macam mana nk buat pages. Barulah aku letak benda ni, bagi melariskan jualan yg entah bila nak larisnye...hehe. Oklah, kawan2...jgn lupa tinggalkan link anda kat situ ye. So, mudahlah aku terjah blog anda bila2 masa. Di mana jua anda berada...:)

7 comments:

Unknown said...

aku pn mcm mo letak bnda alah ni ari tu..
tp, mcm kealasan la pulak..
so letak bloglist biasa ja..
pastu kalo ada new entry dr bloglist..
terus terjah...

btw, mmndangkan aku dh letak link aku sna,
so..sbgai blsn.. mo letak blog ni dlm bloglist aku jg..
wink~

Admin said...

haha...kena bg balasanlah ni....tk pelah, as u request nanti maya ltkkan.....

AtokSempoi said...

nanti senang2 buat lah lawatan ye ke bloh aku nanti ye. :)

atoksempoi.com

Sakurashawl said...

dh tinggalkan comment and link kat sini..singgah² la bile free dear :)

Dzasc Skachers said...

wadud dah ada kan?? :p
hehehe

Admin said...

ok..ada free maya terjah...hehe...wadud, blum agi...hehehe

Anis's Journal said...

xfaham la mcamane duit bleh masuk??
ambe buat jugak nuffnang, tp satu sen pun xdapat lg, tp blog ambe mmg kesian, xbnyak entry pun.

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."