Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Friday, November 26, 2010

Boleh Ke Tengok Perwatakan Seseorang Melalui Payudara?

Credit:Google


Jeng jengggg...entry bukan hangat sgt pun and semestinye bukan lucah tau. So, buka minda anda secara positif sblum fikir ke arah negatif...hehe. Aku saja je nk tulis entry ni hari ni. Sbb aku tertariklah dgn post seorg blogger  mgenai 'Perwatakan Melalui Payudara'. Memang menarik gitu!!



Menurut artikel yg aku cari dlm Google, sebuah akhbar Jerman, Bild, melaporkan pakar seksologi, Piero Lorenzoni berkata bentuk payu dara seseorang wanita menggambarkan karektor dirinya. 
 
 
Beliau mengkategorikan bentuk payu dara kepada buah-buahan dan menyatakan lelaki boleh membuat carta horoskop masing-masing bagi mendapatkan bayangan mengenai tingkah laku seseorang wanita yang mempunyai payu dara besar dan bulat seperti tembikai mungkin bersifat keibuan tetapi sebenarnya membayangkan karektor yang lebih jauh. 
 
 
 Jgn pdgn tgh...hehe



Utk memendekkan penerangan, diperturunkanlah wasiat mcm kat bawah ni. So, tk payahlah anda terjuling mata baca entry yg pjg lebar yg entah apa2 phujung ceritanye. Jgn malu2 pilih mana satu yg bkenan Ok!!


Payudara besar dan bulat seperti tembikai
• wanita tersebut memiliki sifat keibuan
• Ingin selalu dipuji
• Inginkan dimanja
• Tapi perempuan jenis ini tidak suka melakukan hubungan seksual secara kerap


Payudara yang tertonjol seperti buah lemon

• seorang yang sangat-sangat ceria dan selalu memeriahkan suasana
• suka ketawa bersendirian
• inginkan kehidupan yang seimbang


Payudara pejal dan bujur seperti nenas
• seorang yang pintar
• lebih memikirkan kerjaya
• romantik dalam percintaan
• seorang yang setia pada yang Satu
 

Payudara pejal dan lembut seperti limau gedang

• prestasi seks yang kurang memuaskan
• sering terperuk dirumah
• lebih suka memanjakan kekasih dan kemesraan
• jarang naik angin
• berkeyakinan tinggi
 

Payudara kecil seperti buah ceri

• seorang yang lucu dan cerdik
• menghiburkan kekasihnya
• agak ghairah


Payudara seperti buah pear

• kerap menduakan suami
• agak curang


Sumber dipetik dr:

Perwatakan melalui payudara

Tentukan Perwatakan Melalui Saiz Payudara

10 comments:

GombakMali said...

bhahhaa~ nice post! :)

Admin said...

tq..hehe

wadud@duad said...

err...
semacam je..:D
gud post..
lama x lepak sni:D

Admin said...

mn de smcm...hehe...ye lo, lama tk npk wadud

hans said...

owh...
aku baru tahu
thanks sharing

P/S : Fakta Menarik Mengenai Bruce Lee Yang Perlu Peminat Bruce Lee Tahu

P/S : Aarif Rahman @ Aarif Lee :- Bruce Lee My Brother

Admin said...

sama2 hans....tq

ken said...

boobs are good :P

Admin said...

hehehe...:0

Hazman said...

hurmmm.... nasib baik takde yang gambar yang khusus.... ekekeke

Admin said...

Hazman...mn boleh ltk gambar khusus...bahaya...

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."