Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Friday, November 12, 2010

Tanda-Tanda Anda Terkena Sihir

Credit:Google

Last week, tengah mcari info mgenai tafsiran mimpi psl member mimpi hantu dua hari berturut2. Terjumpalah entry ni. Emmm...nampak menarik. So, sharelah dengan anda disini. Mana tau ia berguna untuk sesiapa yg terasa ada mgalami sst yg pelik2.


Jika anda mengalami salah satu dari tanda-tanda di bawah, anda berkemungkinan diserang penyakit bersifat non medic, terkena sihir atau berpenyakit misteri !
 
 
i) Malas untuk melakukan rutin seharian / amal ibadat / pekerjaan.

Tiba-tiba anda malas melakukan kerja seharian yang anda biasa lakukan seperti malas ke pejabat, hilang minat untuk bekerja, malas untuk beribadat (seperti sembahyang, zikir, membaca al Quran). Hilang semangat ini juga adalah untuk aktiviti seks dan aktiviti-aktiviti bersama keluarga / saudara terdekat. 


ii) Tidak mampu untuk mengawal diri anda sendiri.

Anda tidak berkemampuan untuk mengawal diri anda, hilang kawalan dengan tiba-tiba (yang menyebabkan anda pengsan, histeria, mudah marah, tension, tertekan, stress dengan tiba-tiba tanpa mampu anda mengawalnya.


iii) Sentiasa alami gangguan semasa / sebelum tidur.

Sukar untuk tidur, sentiasa terganggu semasa / sebelum tidur. Alami mimpi yang aneh / menakutkan, sering tersedar dengan tiba-tiba semasa tidur, terasa di tindih semasa tidur, gangguan fikiran sebelum tidur.


iv) Dada / Jantung sentiasa berdebar-debar

Alami penyakit dada / jantung berdebar dengan tiba-tiba (anda tidak tahu penyebabnya dan tidak boleh dikawal)


v) Hilang selera makan

Gangguan selera makan dengan tiba-tiba dan berat badan turun dengan mendadak.


vi) Masalah hubungan suami – isteri

Hubungan yang baik suami – isteri, tiba-tiba bermasalah. Rindu dengan suami / isteri bila berjauhan tetapi akan benci / sering bergaduh bila berjumpa / dirumah. Sentiasa bergaduh walau tiada sebab yang besar.


vii) Suka Bersendirian / Sedih

Anda sering berasa sedih, duduk bersendirian, resah gelisah tanpa sebab munasabah, rasa diri sentiasa bersalah, berfikir untuk mati (membunuh diri), rasa seperti tidak berguna.


viii) Kesan lebam pada tubuh

Terdapat kesan lebam tanpa tahu puncanya. Kesan lebam ini terutamanya disekitar tangan, betis, lengan dan peha.


ix) Berasa tidak tenteram dirumah

Rasa seram, takut, tidak tenteram dan tidak senang duduk di dalam rumah.


x) Ternampak / terdengar sesuatu yang pelik

Sering ternampak perkara pelik. Terdengar bisikan di telinga untuk melakukan perkara pelik seperti mencederakan diri sendiri, mencederakan orang lain, melakukan perkara yang tidak pernah dibuat sebelum ini. Bisikan ini biasanya meghasut untuk kearah perkara yang bersifat jahat, halusinasani dan sebagainya.


xi) Melihat / bermimpi binatang.

Melihat binatang berbisa seperti ular, kala jengking di dalam rumah. Bermimpi melihat binatang berbisa (ular, kala jengking), kucing, anjing. Bermimpi tentang kemalangan, darah, kematian yang pelik-pelik.


xii) Perniagaan terganggu dengan tiba-tiba.

Perniagaan yang berjalan baik tiba-tiba terganggu. Jualan menurun dengan mendadak, pelanggan susah untuk datang ke kedai, kakitangan sentiasa bermasalah.


xiii) Terhidu bau pelik
Terhidu bau seperti darah, kemenyan, bau wangi tanpa diketahui puncanya.

Sumber:tafsirmimpi


So, dah habis baca tu. Silalah peka dengan keadaan sekeliling anda ok. Mana tau ada org buat dajal kat kita. Yelah sekarang memang payah, manusia suka dengki mdengki je or tak senang dengan apa yg kita dapat. Hehe...sekadar berwaspada je. Apa pun bserahlah kepada Allah kerana Dia lebih mgetahuinya.

3 comments:

Syafrizal said...

Ramai orang banyak gunakan sihir. Ada sesetengah keluarga memang amalkan ilmu hitam untuk kepentingan mereka. Sampai anak beranak pun amalkan. Sikit2 sihir. Janji puas hati. Ada sampai kes mati. Ada sampai kes gila. Ada sampai kes cerai berai. Macam2 ada.

Ada yang nak lakukan kedai sampai buat ilmu2 macam nasi kangkang, jin kencing dalam makanan, tapi ramai masih tak tahu. Sebab apa? Tak nampak. Tu sebab alim ulama jarang makan kat luar. Semua jaga sungguh2 makan mereka.

Pasang la CD Ruqyah dan moga-moga kita dilindungi. Ikut sekali bacaannya.

wadud@duad said...

Gud Post.. hehehe.. teruskan la maya.. lama dah xnampak maya, jangan main2 sihir tau.. :p

time kasih.. :-)

Admin said...

Syafrizal: yelah, bahaya btl main2 sihir ni. mintaklah dijauhkan dr org2 mcm ni.

Wadud: maya baru balik dr bcuti, lgpun internet slow, so maya blum dpt aktif jalan2...hehehe...sama2

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."