Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Tuesday, December 7, 2010

CoretanMaya: Sudikah Anda Lelaki Belikan Awek/Isteri Anda ‘Tuala Wanita’?

Aku peminat Kotex yang setia...hahaha!!


Persoalan ni tiba2 tercetus masa aku dan member seofis lepak di pantry time tea break petang  semalam. Bila fikir2 balik cerita member aku tu, rasanya hanya lelaki yang dah kahwin je yang sudi membeli kita tuala wanita. Maybe setengah lelakilah.


Namun bagi yang belum beristeri macam mana pula? Rasanya yang belum kahwin tu yang payah nak suruh. Malu katakan. Pernah juga kacau2 member lelaki beli hadiah tuala wanita. Hahaha….jangan harap mereka mahu. Ni soal maruah mereka agaknya. Sebab tu tak mahu.


Pandai nak cabar aku beli seluar dalam lelaki tapi bila aku cabar beli tuala wanita, tak berani pula. Cakap bukan main lagi. Tapi kalau awek dalam kecemasan, bolehlah tolong. Tak salahkan, kalau terpaksalah. Tapi rasanya tak ada kes macam tu. Selalunya kaum wanita ada preparationnya sendiri…kan?


 Wah...berwarna-warni gitu!!
 
 
Macam mana kaum lelaki, ada berani beli tuala wanita untuk awek anda? Nak tanya lelaki dah kahwin rasa tak payah, mereka pasti ada setengahnya beli. Macam ayah aku. Dia memang ayah yang baik..he3. Siap puji lagi tu.
 
 
Nukilan;


15 comments:

sHeD cepet said...

susah nak cari lelaki yang berani nak beli tuala wanita..tapi yang peliknya ape yang mereka nak dimalukan..lainla wanita kalu lelaki nampak beli pad mesti tahu wanita tu period

Admin said...

entahlah shed...rata2 mrk malu nk beli...tp ayah maya tk malu pun...dia beli utk kami...

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

pernah pekena ex boy dulu beli benda alah ni...

merah muka dia masa bayar hahaha

TERKINI: HANG BILA NAK KAHWIN?

JOM JOIN GATHERING?

Idalara said...

Rasanya rata2 lelaki yg belum beristri malu nak belikan tuala wanita ni...tggu dia dah ada isteri..pasti hilang malu..

DyaNz said...

rasanya kalau dah terdesak ok je kot..dulu pernah je adik lelaki tolong belikan sebab time kecemasasan tu waktu malam..dia pun blur2 gak la masa nak beli kt kedai tu..

Nur Misnan said...

salam... kes aku
kalau emergency mr. hubby tak
keberatan belikan..
cuma kena ajar sikit jenis apa
dan apa nama..

tak salahkan kita mengajar suami
agar tahu perkara ini... penting tuhhh

HaNTwO said...

kenapa xsudi plak?? pokcik dulu selalu belikan untuk mak,kakak,sepupu,aweks pokcik...rasanya xsalah kan kalo lelaki tolong belikan...pampers anak buah pokcik pun pokcik g belikan heheh..

nadilah said...

ermmm susah nak komen sebab Dila belum ada teman lelaki ...

wadud@duad said...

wadud lau bini ok lagi..
tapi lau awek tuh.. lu pikir la sendiri..:D
ngeee...

Centella said...

sudi²

Centella said...

sudi²

Admin said...

hahaha...stiap org ada pdgn sendiri..emm tpulang kpd individu tu sdiri nk beli ke tak...tlg bila kecemasan ok apa....

ASSOYFINGER67 said...

dah berdozen aku beli....siap tanya mana yg okey lagi kat cashier maiden tu..(dia pun sangat prolah...)..aku kalau beli 3-4 bungkus sekali...no hal..:)

Admin said...

oklah tu...byk juga beli ya

mohd said...

klau pompuan 2 dah btol2 terdesak minta belikan, apasalah nya...bukan dapat dosa pon...dapat pahala lg ada sbb kta tolong org dlm keadaan btol2 prelukan kita utk belikan tuala wanita...

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."