Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Thursday, July 22, 2010

Terjatuh Semasa Berasmara.....Ni Pasti Kes Terlalu Asyik Agaknya!!

Alahai ni pun boleh jadi.
Yg buat dekat dgn tingkap tu apa kes.
Tak pasal2 tgk syok terjatuh...dah nasibkan...mcm2 hal.

LUBECK, Jerman - Satu pasangan yang sedang berbogel dan berasmara cedera selepas mereka terjatuh dari tingkap sebuah flat di sini, lapor sebuah akhbar semalam.


Menurut jiran-jiran, pasangan itu terjatuh dari tingkat satu dalam keadaan bogel di laluan pejalan kaki.


Mereka, berkata, pasangan itu kerap bertemu di flat tersebut.


"Kami tidak pernah melihat mereka tetapi kami pernah mendengar suara mereka," kata seorang jiran.


Seorang pegawai polis berkata, semasa kejadian, wanita itu terjatuh ke belakang dari tepi tingkat semasa mereka berasmara dan dia turut menarik teman hidupnya bersama.


Pasangan itu mengalami patah tulang dan cedera di muka serta di kepala kelmarin.


Namun, wanita tersebut cuba menutup malu dengan menyatakan dia tidak ingat berhubung insiden jatuh itu. - Agensi

11 comments:

Hariz said...

Hahaha..
Tahu pun malu :P
Asyik sangat kan..




New Entry Prof-Hariz
Pssst Pssst Malam Jumaat...

diraja22 said...

baik di balas baik n sebaliknya..

Contact Lens Kelabu said...

segan jek kantoi ngan orang...
t terjun lagi skali bunuh diri plak sebab malu...wakawaka~~

tim said...

hahahahaha
malu wei..

iddinm said...

Habis la terdedah semua tu...nasib orang putih...yang tak tau malu..kalau ada malu pun sikit je

Admin said...

itulah kantoi btl.....

Yaya said...

eiiihh..wat malu je..

nughul said...

wah2 bikin malu diri sdiri jee..
hehe

i'm back..huhu

Admin said...

yup..maluuuuuu

fndrocka said...

klimaks tahap tinggi!

Untuk mereka yang sudah menonton Eclipse sahaja

Admin said...

kahkahkah....

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."