Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Saturday, July 10, 2010

Biar Betul....Kucing Curi Seluar Dalam Wanita!!

Isss ada juga mcm ni ya.
Ingatkan manusia je boleh mcm tu, kucing pun ada...mcm2lah.


SOUTHAMPTON - Sepasang suami isteri di England, Peter dan Birgitt Weismantel menghubungi polis selepas mendapati kucing mereka, Oscar sebagai punca banyak seluar dalam wanita yang dijemur di ampaian rumah jiran hilang selama ini.


Pemilik mamalia berusia 12 tahun itu berkata, mereka terkejut menemui sejumlah 70 helai seluar dalam pelbagai saiz selain stoking dan sarung tangan kebun di rumah pasangan tersebut yang dilapor hilang oleh jiran-jiran beberapa minggu lalu.


"Ia mungkin teruja melihat kain fabrik itu dan kemudian dijadikan pula sebagai alas tempat tidurnya," kata Peter, 72, yang memelihara kucing jinak tersebut selepas dijual menerusi satu lelongan amal haiwan pada Krismas tahun lepas. - Agensi, KOSMO

6 comments:

wadud@duad said...

hahahaha... yola... kesian kat kucin tuh, wadud rasa kucin tuh dia nak tempat yang selesa so dia bedal jela pakaian.. yang pelik spesifik dia suka kat baju dalam pompuan lak...heee

Aidi-Safuan said...

hahaha... panties kaler biru tuh ade logo bola sepak. auwww~

Admin said...

kahkah...maybe jugalah wadud...knp aidi bminat juga ka...hahahaha

Hamzah Ian said...

biar betol ko ni.. mane la tau kot kot kucing tu diambil gambar bersame spender tu

humaira said...

ha3 xde keje lah kuching 2...
terok2

Aini said...

haha.. kucing mmg suka tempat lembut untuk tido tp kucing ni terlebih advance ni

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."