Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Tuesday, July 13, 2010

Update Earning ManggaOnline Ads...Menarik Aku Tertarik!!


 Siapa yg dah join Mangga Ads ni pasti dah dapat earning yg memuaskan...betul tak?
Wpun bbrp hari join.....kita dah dapat earning yg mgujakan.
Semangat untuk berblog tu bukan main lagi berkobar2.

Tapi aku biasa je...hahaha.
Wpun rasa teruja sikit2 tapi agak penat juga.
Entahlah sejak uruskan business online ni...mcm2 benda kena uruskan dan fikir.
Namun update blog itu penting..kalau tk, tk de pgunjung pula.
Nanti earning Nuffnang dapat siput je...sayu je hati nanti..he3.

Oklah...jom tgk brp earning aku dapat minggu ni.
Agak kurang sikit dari minggu lepas.


Dapat setiap minggu RM2.00 ok jugakan tp lama juga nak sampai RM100.
Jumlah cashout yg ditetapkan oleh Mangga Ads..kalau tk silaplah.

Aku tgk2lah...earning ni byk aku dapat dr eCPM...entah apa tu, aku kurang pasti.
eCPM ni...kat situ tulis Effective Cost PerMile...ada siapa tahu bgtau ya.
Share2 sikit pgetahuan tu...jgn kedekut...haha2.
Jgn marah...nanti aku jual.

Oklah...mls nk bebel panjang...nk p blogwalking pula.
Oh ya jgn lupa singgah ke blogshop MayaOnlineShop.

6 comments:

cik panadol said...

wah bnyk gak tu...tahniah!

Admin said...

tq...bolehlah juga...he3

Aidi-Safuan said...

hehehe... good luck! dah kaya nanti, jangan lupekan aku plak. :P

Sya Isya said...

wah! banyak juga tu, tahniah. Sya tak daftar pun mangga. Tapi suka makan mangga. hehe =)

.::WaNiE::. said...

weeeee

mmg ler tak reti apa2 pasl manggaon9ads

selamat selamat yep

Admin said...

tq...selamat...hahaha...tk lupa punya...

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."