Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Friday, July 9, 2010

Cut Tari Teresak-esak Menangis Mohon Maaf

Entah nk komen apa pasal kes video lucah Ariel PeterPan ni.
Sama ada benar or tak...aku pun masih diawangan...hahaha2.



JAKARTA - Pengacara televisyen terkenal, Cut Tari menangis teresak-esak semasa membuat permohonan maaf kepada penduduk negaranya termasuk Presiden Indonesia, Susilo Bambang Yudhoyono berhubung skandal klip video lucah yang menyiarkan pelakon miripnya dengan penyanyi Ariel Peterpan, lapor beberapa buah akhbar semalam.


Cut Tari membuat pengakuan itu pada satu sidang akhbar yang dihadiri oleh suaminya, Johannes Joesoef Subrata dan peguam belanya, Hotman Paris Hutapea. 


Sebelum membuat permohonan maaf itu, Cut Tari menarik nafas kemudian berkata: "Kepada Bapak Presiden RI (Republik Indonesia) berserta ibu, Bapak Kapolri (Ketua Polis Indonesia) berserta ibu, Bapak Kabareskrim (Badan Siasatan Jenayah) berserta ibu, bapak ibu dan penyelidik Mabes Polri (penyiasat polis), tokoh agama dan tokoh masyarakat yang saya hormati, para orang tua dan masyarakat Indonesia.


"Atas nama peribadi dan atas nama keluarga saya memohon maaf yang sebesar-besarnya. Mohon maaf atas pemberitaan baru-baru ini yang menyangkut diri saya yang telah menimbulkan keresahan di masyarakat. Sekali lagi saya mohon maaf."



Selepas dia membuat permohonan maaf tersebut, Cut Tari menangis. 


"Saya hanya mahu minta maaf. Saya cuma minta dimaafkan," katanya.


Dia turut meminta maaf kepada suaminya dan berterima kasih kepadanya kerana masih setia sejak skandal klip video tersebut tersebar.


Suaminya turut memegang tangan Cut Tari untuk menenangkan isterinya yang sedang menangis. 


Sementara itu, ketika ditanya pemberita sama ada wanita dalam klip video tersebut adalah dirinya, peguam Cut Tari berkata: "Jangan tanya lagi tentang benar tidaknya (video berkenaan).


"Bagi masalah undang-undang, saya serahkan kepada penegak hukum."


Menurutnya, semasa skandal itu terbongkar, Cut Tari tidak berani keluar rumah untuk membeli air mineral.


Sebelum mengakhiri sidang itu, Cut Tari turut berkata: "Demikian permohonan maaf saya sampaikan dan Insya-Allah pintu maaf terbuka untuk saya. Sudah ya." - Agensi...KOSMO

7 comments:

wadud@duad said...

tapi si ariel dah mengaku yang beliau memang terlibat dengan kes berkenaa.. kalau cut tari nieh, macam samar2 lagi, kata macam ada orang muka macam dia, x tau la..

hudhud said...

ish memang betul la ni? huyooo karier musnah cmtu je

Admin said...

entahlah...kita tgklah pkembangan seterusnya..hehehe

.::WaNiE::. said...

tak taulah nak komen ape

ieQa sWetLuv said...

samela cm wanie..x tau nk komen ape @_@

shaa bonitaa said...

ariel b4 ni pon da pnah ade kes2 mcm ni..die da bese bwat..huu~~

Admin said...

aaaaa...payah btl nk ckpkan....tunggu jelah mcm mn ending kes ariel ni

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."