Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Tuesday, July 6, 2010

Cristiano Ronaldo Ada Anak? Kan Masih Bujang?

Pelik betullah. Kalau nak anak, kenapa tak nak berkahwin dan berkeluarga je kan. Ni tak, cari ibu tumpang untuk anak lelaki beliau tu. Entahlah apa yang Cristiano Ronaldo fikirkan, kita pun tak tau. Maybe nak jaga status or imej. Manalah tau kan???


LONDON - Ketua pasukan bola sepak Portugal, Cristiano Ronaldo didakwa membayar 'seorang ibu tumpang' untuk mendapatkan anak lelakinya yang dilahirkan semasa skuadnya bertanding di Piala Dunia 2010 di Afrika Selatan, lapor sebuah akhbar semalam. 

Semalam, akhbar-akhbar menyiarkan pengakuan Ronaldo bahawa dia kini menjadi seorang bapa tetapi identiti ibu yang melahirkan anaknya dirahsiakan kerana pemain tersebut dikenali ramai masih bujang. 

Akhbar Diario de Noticias melaporkan bayi itu dikandung ibu tumpang tersebut sejak musim panas lalu di San Diego, Amerika Syarikat (AS) semasa Ronaldo sedang bercuti. 

Bayi seberat 4.30 kilogram itu dilahirkan pada 17 Jun lalu ketika bintang pasukan Portugal itu berada di Afrika Selatan untuk perlawanan Piala Dunia 2010. 

Menurut sebuah akhbar, anak itu hasil hubungan Ronaldo dengan seorang wanita AS yang dibayar supaya menyembunyikan identitinya. 

Bayi itu kini dipercayai dijaga oleh keluarga pemain tersebut di Algarve, selatan Portugal. 

Kakak Ronaldo, Katia Aveiro menyatakan berita Ronaldo menjadi bapa itu adalah benar. 

Aveiro memberitahu, bayi tersebut mempunyai mata dan rambut berwarna coklat seperti Ronaldo. 

Stesen televisyen RTP di Portugal mendakwa bayi yang dilahirkan setinggi 53 sentimeter itu akan dipanggil Ronaldo. 


Ronaldo menjadi bapa dua hari selepas skuadnya menentang pasukan Ivory Coast dan empat hari sebelum membantu Portugal membelasah Korea Utara dengan keputusan 7-0. 

Akhbar itu turut melaporkan Ronaldo terbang ke Algarve untuk bertemu dengan anaknya, sebaik sahaja Portugal tersingkir daripada Piala Dunia selepas dikalahkan oleh Sepanyol pada 29 Jun lalu. - Agensi

p/s: Macam2 dengan manusia ni...hahaha...apa2 jelah asalkan bahagia.

3 comments:

hudhud said...

mst comel baby tu :)

wadud@duad said...

ler.. baek letak nama wadud..
lagi best..hehehehe...
cess CR maen memang wadud respect.. tapi time dia blagak memang wadud rasa sungguh geram la.. :p

Admin said...

maybelah cute....tk brp tau sgt psl ronaldo ni...apa2 jelah

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."