Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Saturday, February 19, 2011

King Of Sushi...Sushi King, Emmm Sedapnyeeee

Misi cuti2 Malaysia aku ke Kuching membawa aku ke Sushi King, Kuching buat pertama kalinye bersama tunang tersayang...hehehe. Sebenarnya ni kali ke-3 aku makan di Sushi King dan kali pertama buat tunangku itu.


Sebab ini kali pertama si dia makan di Sushi King, so aku tolonglah introduce apa makanan yang menarik selain sushi. 




Emm...banyak menu menarik ni, last2 ni jelah yang kami order. 


Ada 2 jenis sushi yang kami order, salah satu seperti gambar di atas (Aku lupa apa nama sushi tu) dan kedua ialah sushi yang bersalut keju. Sedap juga. Tapi tak habis makan...so, aku tapau balik bagi kawan aku seorang lagi makan. Dia pun 1st time makan sushi. Selera betul dia makan. Next time nak bawa dia datang bersama kami.

 

Sebab makanan dah banyak, lagipun perut masih kenyang sikit. Yelah masa menunggu tunang aku sembahyang Jumaat, aku makan sikit sebab terlampau lapar...hehehe. So, untuk air..aku just order Chinese Tea....free saja. 

 



Untuk makanan pula, seperti gambar di atas. Nak sebut satu2 nama menu itu, aku tak reti and aku tak simpan resit tu pun. Jadi.........lihat jelah apa yang patut...hehehe. 


Bagi aku makanan di Sushi King ni memang menyelerakan dan sedap...next time nak makan lagi...ada siapa2 mahu belanja..:)

3 comments:

cengkerangcipot said...

sushi memang sedap.. tp aritu mkn yg ade tuna tu je.. yg laen klau mkn rse nk muntah.. hahaha

Nava K said...

does look great.

Admin said...

heheh...ikut citarasa kita...kalau yg mentah, tk reti sgt kecuali makan umai...hehehhe

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."