Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Saturday, February 19, 2011

10 Fakta Brutal Kenapa Anda Lambat Jodoh...Betul Ke Ni?

So..Sweet :)


Ramai antara kita sekarang masih belum bertemu jodoh dan masih mencari-cari. Kenapa agaknye iye? Adakah kerana seru belum sampai? Entahlah, bermacam2 alasan yang kita dengar dan boleh dicari dalam internet. Nak salahkan mereka sebab lambat dapat jodoh, tak dapatlah. Sebab itu perkara yang agak sensitif juga bagi sesetengah orang. Apa pun kita harus usahakan sesuatu agar kita bertemu jodoh.


Di sini ada 10 fakta brutal 'Kenapa Anda Lambat Jodoh'. So, renung2lah.
  1. Anda ingat diri anda terlalu cun atau segak oleh itu anda selalu memilih dan menantikan kekasih hati dan teman yang cun dan menawan. Bila ada calon, tetapi tidak cun, anda menolak!!
  2. Anda sentiasa menunggu tanpa cuba berusaha memperluaskan lingkungan kenalan anda.
  3. Sikap anda yang prejudis terhadap golongan “opposite sex”
  4. Anda sudah putus harap kerana peristiwa silam yang lalu dan malas melayan kerenah lelaki atau perempuan lagi..fokus anda adalah pada karier anda sahaja!
  5. Jodoh anda sudah mati!
  6. Anda tersesat dalam hutan dan tiada siapa lagi di situ kecuali rakan anda yang sejenis dan anda bukanlah gay atau lesbian..hehe..
  7. Anda disihir supaya jodoh anda tidak lekat.
  8. Sikap anda yang kurang romantis dan membosankan.
  9. Badan anda berbau dan baju, rambut anda tidak terurus!
  10. Anda jarang keluar rumah dan terlalu malu untuk berkawan!......Sumber:seronoknyee

Antara sebab2 yang diutarakan ada benarnye juga. Kadang2 kisah silam membuat kita rasa jemu nak bercinta kembali. Lebih2 lagi sekarang ni agak sukar nak temui padangan yang betul2 menyayangi kita dan ikhlas kerana Allah. Tapi kalau dah temui tu, jangan lepaskan iye. Mudahan kita semua menemui kebahagiaan kita sendiri. Amin.

5 comments:

saya_arief said...

haha..macam betol je..
;p

Admin said...

emm agaknyelah..hehehe

sawn said...

rasanya betul la tu... hehehehe

Admin said...

emm agaknyelah...hehehe

Alexandra Kelly said...

yup, ;-) fakta yg betul.

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."