Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Wednesday, June 9, 2010

Ketagih Pakai Seluar Dalam Wanita.......Ada Juga Lelaki Macam Ni Ya!!

 Credit:Google


Tengok luar memang nampak normal je tapi bila disiasat fuh ada tabiat pelik. Itulah kisah seorang pembantu kesihatan di Marang yang mempunyai tabiat suka memakai seluar dalam wanita. Best ke lelaki pakai seluar dalam wanita ni? 


Pelik juga dengar. Pertama kali dengar berita macam ni. Kalau lelaki pondan lainlah ceritanya. Ni nampak normal di luar tapi di dalam siapa tahu...kan. Bagi yang nak cari lelaki or pasangan hidup. Selidik si dia dahulu. Mana tau dapat lelaki macam ni pula tabiatnya. 


KUALA TERENGGANU - Serbuan polis ke rumah seorang pembantu kesihatan di Kampung Rawai, Alor Limbat, Marang dekat sini semalam dalam operasi kes penyalahgunaan dadah akhirnya membongkar rahsia hobi pelik lelaki berusia 39 tahun itu.


Dalam serbuan pukul 2.45 pagi itu, polis menemui sebuah almari milik lelaki itu yang dipenuhi kira-kira 400 helai seluar dalam wanita serta beberapa helai coli.


Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik negeri, Supritendan Roslan Abd. Wahid berkata, anggota polis pada mulanya curiga melihat banyak seluar dalam wanita di rumah itu sedangkan suspek masih bujang dan tinggal bersendirian.


"Semasa ditangkap, suspek kelihatan seperti lelaki normal tetapi dia memakai seluar dalam wanita,'' katanya pada sidang akhbar di sini semalam...petikan:Kosmo

Siapa antara anda lelaki yang suka pakai seluar dalam wanita, sila mengaku ya...hehe. Tapi nak juga tau, apa bestnya lelaki pakai seluar dalam wanita ni...pelik betul!

7 comments:

ASaDa RyutaRo said...

xde kerja.. muat ke nk pakai suar dlm wanita?? ohh.. mybe laki tu punya kecik.. hahahahaha

monica said...

diam2 ubi berisi..takut sy klu2 lelaki sekeliling yg sy kenal pakai seluar dlm pompuan..hehhehe.. =)

Admin said...

itulah....tk dpt dibygkan...hahaha

FiesyaaChacha said...

just wondering cemane dya meli panties tu eyh? ada yg curi, ada yg beli.. adoi. mcm2 -.-

Admin said...

entahlah...payah nk bygkan..hahahaha

nizamsani said...

macam-macam manusia.hehe.

Admin said...

itulah..pelik2

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."