Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Thursday, June 17, 2010

Adakah Cinta Hadir Kembali Di Hati, Sedangkan Sayang Masih Ada Pada Yang Lama?


 Credit:Google


Cinta dan soal hati agak payah nak diungkapkan. Nak luahkan pun bukan semua dapat dinyatakan secara jelas. Hanya yang mengalaminya saja yang tahu. Kadang2 agak bingung juga nak selesaikan masalah cinta dan soal hati ni. Sebab itu, aku biarkan takdir dan masa saja menentukan segalanya.


Bagi yang menyayangi dan mempunyai kenangan terindah bersama kekasih pertama or seterusnya dan terputus atas sebab halangan keluarga ataupun sebab lain yang tak mengundang perselisihan memang agak payah nak lupakan. Itulah yang aku rasakan. 


Memang sukar nak lupakan si dia dan menerima orang baru dalam hati ini. Itulah hati. Payah nak kata. Tapi kalau tekad nak lupakan yang lama, rasanya boleh. Namun tak semua yang dapat berbuat demikian…kan?


Menyintai seseorang memang mudah tapi untuk stay pada cinta itulah yang payah. Bagi pasangan pernah alami ujian cinta yang asyik menguji kesabaran memang faham. Jika dibandingkan dengan pasangan yang mudah meraih kebahagiaan. Entahlah perjalanan hidup sorang2 tak sama. Terima sajalah takdir hidup ni. Buat apa termampu sudahlah…hehehe..macam dah penat dengan hidup pula. Apa2 jelah.

12 comments:

saya_arief said...

cinta..
adess..
hard to explain..
too complicated..
haha..

zati said...

cinta itu sukar untuk di tafsirkan huhu

rhapsody LiN said...

aahh...
sama. susah nak lupakan walau dah 3 tahun berlalu.

♥CIK SHA♥ said...

itulah cinta..memang sukar untuk dimengertikan..hanya hati yang memahami..

bercintalah dengan Allah..pasti bahagia akan menanti..^_^

cikCEPET said...

huhuee..
taya bcinta sng...

hehee..
de jdoh de laa...
tade na wat cmne..
ayat pasrah yep..

:))

tQah said...

tu la tikah takut coz tikah bercinta gn 1st love cousin tikah..

huhhhhhhhh....tah le.....

SHAZA said...

aduh, mmg betul ler....
dah beranak pinak pon susah nak lupakan cinta pertama dulu, huhuhu........

Dean said...

ye..saya faham.sbb saya pun pernah rasa..bukan setakat pernah.tapi selalu.jadi..serahkan pd takdir yang mencorak perjalanan kt. :)

Admin said...

terima apa yg ada seadanya.....cinta

Che Kechik said...

cinta..
its too complicated..

Admin said...

mmg complicated....payahkan

~L.o.L.i.P.o.P~ said...

hurm..

cinta kalo bpisah disbbkan xsefahaman, feeling dia lain..tp kalo bpisah dsbbkan tentangan family, yg tu susah utk dilupakan.. msg2 suka sama suka tp demi family, terpaksa bpisah..

wpun br je blaku, but till now, still xdpt lupakan.. Semoga Allah bg kkuatan utk mhadapi semua ni..

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."