Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Monday, June 28, 2010

Daniel Radcliffe (Harry Potter) Sangka Justin Bieber Perempuan....Ye Ke?

Kasihannye dengan actor yang memegang watak utama dalam movie Harry Potter, Daniel Radcliffe. Tak tahu pasal pkembangan muzik pop sekarang. Sampaikan Justin Bieber yang menjadi pujaan ramai sekarang disangka beliau seorang perempuan. Apalah?


AKTOR yang popular dengan watak Harry Potter, Daniel Radcliffe mengaku dia tidak mengikuti perkembangan semasa muzik pop apabila dia menyangka penyanyi remaja, Justin Bieber seorang perempuan.
Pelakon itu yang terlalu sibuk dengan kariernya gagal untuk mengikuti pasaran muzik terkini dan telah berputus asa untuk mengetahui siapa yang sedang popular. Katanya: "Saya begitu ketinggalan zaman apabila bercakap mengenai budaya pop. 

"Saya hanya mendengar lagu Justin Bieber buat kali pertama dua minggu lalu. Secara jujurnya, saya ingat dia merupakan penyanyi perempuan kerana saya tidak pernah mendengar lagunya sebelum ini."

"Saya selalu menyampaikan lagu Elvis Presley dan sukakan lagu Muse. Menariknya, saya amat bangga dengan diri saya kerana dapat menyanyi dengan baik. Sudah dua tahun setengah saya mengambil kelas nyanyian. Memang vokal saya tidak hebat tetapi masih sedap untuk didengar."..petikan:Kosmo

3 comments:

chenta said...

1st time i dgr lagu justin ni pun i igt dia girl..hehehe :P

Unknown said...

betul.. setuju ngan cinta... ingat kan perempuan... tertipu sy... hehe

recent post :
apabila yahudi mula memperbodohkan kita

Admin said...

ooo mcm tu....tk pelah...hehehe

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."