Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Tuesday, March 1, 2011

Pakej Tukar Suami Isteri..Ada Juga Orang Tak Betul Buat Macam Ni Ye!!

Issss......tak sangka ada juga orang amalkan pakej tukar suami isteri ye. Memang nak menghalalkan maksiat je kerja mereka ni. Cukuplah layan suami isteri sendiri. Janganlah sampai nak tukar2 pula.
 
 
 
 

JOHOR BAHRU: Pakej pelancongan sambil bertukar-tukar suami dan isteri. Begitu aktiviti seks bebas hujung minggu dikenali sebagai ‘swinger’ anjuran segelintir pelancong dari negara jiran yang kini cuba menjerat pasangan di bandar raya ini untuk menyertainya.

Pelancong terbabit yang dinaungi lebih 10 kelab maksiat di negara itu serta kelab antarabangsa cuba mempengaruhi pasangan suami isteri berpendapatan sederhana di bandar raya ini dengan apa yang dianggap gaya hidup moden itu, kononnya boleh meningkatkan keseronokan masing-masing....berita lanjut baca METRO


Orang yang suka buat macam ni, agaknye terlalu bosan dengan hidup dan tak menghargai pasangan masing2. Siapa yang sanggup melihat suami or isteri ditiduri orang lain. Issss...tak sanggup aku. Minta dijauhkan perkara yang dimurkai Allah ini. Amin.

4 comments:

OhBelChantik said...

terbaik lah isu neh!minx kebenaran share boleh?

Cik Ila said...

ish3..mcam2 hal....

penggiat adsense said...

memang bengong la diorang ni..

Admin said...

ohbelchantik..ok boleh je.

emm mmg mcm2 hal...bengong hehehe

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."