Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Sunday, March 6, 2011

Jam Tangan Oh Jam Tangan...Casio Or Seiko??

Beberapa hari ni aku busy memilih jam tangan yang aku rasa menarik tapi fuh mahal gila...manalah aku ada budget banyak sangat. Jenama jam Casio Or Seiko memang gila2 mahalnye. Lebih2 lagi yang original.



EF503D
 
Jam Casio ni lawa sangat, ramai yang dah beli aku tengok di forum carigold. Harga kalau tak silap RM300 plus gitu. Kalau di pasaran, aku tak pasti berapa. Ada banyak lagi model2 jam Casio yang cun2 tapi kena ada budget besar baru dapat memilikinye. 
 
 
 
 
Kalau tak de budget besar....lihat jelah...hehehe. Macam aku ni. Tak pelah simpan dulu duit then bila cukup baru beli. Jom usha2 jam lain pula di google.

5 comments:

.::WaNiE::. said...

tp casio harga agak reasonable kan? even yg ori la

Admin said...

yelah...jam apa2 jenis jenama pun..kalau ok..tk pe..hehehe

Jam Jangan Deltawatch said...

casio harganya lebih bersahabat dan mesinnya lumayan tangguh

http://deltawatch.iradewa.com

Laila Isfihani said...

jam casio murah banyak macam jam casio lo..kunjungi ya..terimakasih

Febi Aulia Safitri said...

Terimakasih

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."