Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Saturday, October 9, 2010

Yepiii...Dah Boleh Cashout Lagi

Hari ini ahad 10/10/10, tarikh keramat buat sesetengah insan. Apa yg keramat tu aku pun tk tau. Cincai cakap je....hahaha. Apa2 pun stiap org ada kenangan indah or sedih hari ni. Apa pun aku bukannye nk cerita psl merekalah.


Hari ni aku nk cerita psl aku punya Nuffnang. Baru lepas raya dpt cek kedua dr Nuffnang. Sekarang tk lama lg, akaun Nuffnang aku dah boleh cashout. Yepiiiiiiii...cepatnye. Pasti ada org bkata mcm tu. Alahai perasan pula aku ni.


Ahhh peduli. Asal aku happy go lucky. Apa rahsia aku dpt earning byk ni...tgk pic bwh tu. Jgn tgk lain pula...bahaya.

Ni haaa.....



Buat ms ni, earning tkumpul aku RM97.62. Yg ni blum update lg tau. Ada buffered earning yg blum cukup matang lg. Tgh aktif dan blumba2 utk menonjolkan diri. Supaya pgunjung2 yg tertarik dgn iklan menembak mrk. Tanpa rs dengki ok...hehehe. Tau2 jelah!!!.


Nak tau, income dr clik2 ni, tklah brp sgt dpt. Aku dpt income dr buffered earning je. Syukurlah Nuffnang murah hati bg aku tiap2 bulan buffered earning. Kalau tk, tkkan aku dpt earning sbyk ini. Dan cek ke-3 yg pastinye akan myusul tk lama lg. Maybe not thn ni. Thn depan rsnya. Sebab aku nk kumpul byk2 sikit. Lebih sikit dr cek ke-2 dr Nuffnang. InsyaAllah, mudahan murah rezeki sll. Amin.



Nak dikatakan blog aku ni mpunyai trafik yg mantap mcm otai2 kita yg lain. Tklah juga. Cukup2 makan je. tgk pic atas. Jumlah pgunjung tk pernah nk sampai 200 pgunjung shari. Bukan apa. Aku ni sejak posa dan raya, makin mls nk blogwalking. Skrg ni kenalah start enjin balik. So dptlah capai hasrat aku thn dpn. Kumpul byk2 duit then kahwin...huhuhu mimpinya aku.




Bcerita psl keyword blog aku ni. Mcm biasalah. Asyik keyword lucah je keluar. Tll famous sgt keyword lucah ni. Yelah anak2 generasi skrg suka cari benda tk bfaedah ini. Sbb tu lah byk gejala tk elok blaku. Salah siapa...aku pun tk tau. Semua salah lo.


Oklah tu cerita kita di petang ahad yg amat mbosankan. Elok aku tido je. Lagipun best tido ni, hujan lg tu...hehehe. Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

14 comments:

L@g3nd@ buD@k N@k@L said...

tahniah...mesti rasa berbaloi-baloi..hehehe

tiefazatie said...

wah!tahniah sis!utk income utk sebulan je ke?mantap la!=)

Zairie Husin said...

wah... leh kongsi separuh nie.. hehe

SyUhAdA said...

thniah~

Admin said...

hehe...terima kasih semua, syukur rezeki yg Allah bgkan...mudahan kita semua jua akan dpt...Amin

Syafrizal said...

tahniah.. boleh la belanja lepas ni hehe

wadud@duad said...

wah.. best lar.. wadud x penah dapat lagi..:p
nak sikit.. ekekeke

Kyuubi_85 said...

wah sebulan je dah leh cashout? ni kira otai dah ni.. :) congrats!

Admin said...

wadud: kalau nk mai sini...kahkah
Kyuubi: rezeki masing2...hehehe..itupun nasib ada BE...

secret said...

wah bestnye...bilalah sy nk dpt second cek ye...

Admin said...

pasti tiba msnye....

Philip Esmaquel said...

hi just dropping by hope to earn in nuffnang too :D

Teh Tarik Drinker said...

congratulations! :D

tehtarikmemoirs.com

Admin said...

ok..tq....

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."