Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Friday, October 8, 2010

Enrique Gembira Bogel....Alahai Happy Pula Dia Ni, Macam2 Hal!!!

Aduh2...mcm2lah penyanyi satu ni, Enrique.
Happy berbogel...adakah ptt.
Mcmlah badan tu seksi sgt...hahaha.



PENYANYI Enrique Iglesias mengaku dirinya suka berbogel dan tidak mempunyai masalah untuk menanggalkan pakaian tanpa sebab. Dia yang bercinta dengan pemain tenis, Anna Kournikova sejak tahun 2001 menegaskan tidak malu untuk berbogel dan sering melakukannya di hadapan kawannya.


Kata Enrique: "Berbogel adalah seperti mempermainkan diri saya sendiri. Tapi saya tidak malu untuk berbogel. Saya mempunyai lima orang kawan baik dan kami semua suka berbogel bersama serta melakukan benda-benda bodoh."


Namun, penyanyi berusia 35 tahun itu berasa risau Nicole Scherzinger akan berasa malu apabila dia perlu berbogel untuk penggambaran klip video mereka berdua, Heartbeat. Bercakap mengenai Nicole: "Saya seorang lelaki dan ia akan lebih mudah bagi seorang lelaki berbanding wanita. 


"Tapi pengarah akan mencari jalan untuk membuatkan dia kelihatan menarik. Asalkan klip itu kelihatan menarik, berbogel itu bukan satu masalah."

2 comments:

wadud@duad said...

er.. ada gak orang camneh..:)
amboi maya.. len macam je entry neh?? :p

eh, maksud maya terkejut tibe2 ada gamba pompuan? x paham?

Admin said...

wadud, mana de lain mcm...jgn fikir bukan2 wadud, tk elok...hehe.

maksud maya, tkejut tiba2 yg bg komen tu nama perempuan sedangkan ada tulis nama wadud...mn tau tiba2 tukar jantina...hahaha...gurau je...

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."