Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Tuesday, May 10, 2011

10 Anniversary Super Blogger Contest : Exabytes (MY) Domain Package



Rasanya ramai yang dah ikut serta kontest yang dianjurkan oleh Exabytes (MY) ni. Tapi aku nak cuba luck, manalah tahu dapat...kalau tak dapat pun tak pe, yang penting kita cuba.


Oklah....untuk pengetahuan ramai Exabytes ni merupakan sebuah syarikat yang kira terbesar jugalah kerana ia mempunya beberapa cawangan termasuklah Malaysia yang membekalkan hosting yang aku rasa terbaik setakat ni di Malaysia. Itu mengikut kebanyakan komen2 dan testimonial dari pembeli. Bukan dari aku ye...sebab aku belum pakai lagi service or produk yang mereka tawarkan.


Untuk menjadi top 10 pembekal hosting terbaik dan berkualiti di dunia, aku rasa Exabytes telah berusaha gigih untuk mencapai tahap itu dan sekarang ni pun boleh dibanggakan. Testimonial yang diberi oleh pengguna hosting dan domain Exabytes amat memberangsangkan dan segala masalah pihak Exabytes cuba settelkan sebaik mungkin. Tahniah buat Exabytes sebab menawarkan produk yang berkualiti.



Mana satu aku nak ye?????


Oklah, tak payah cerita panjang. Jom kita usha2 produk yang menarik minat aku iaitu 'domain'. Exabytes menawarkan pendaftaran domain yang pelbagai seperti [dot] com, [dot] my, [dot] net dan lain-lain. Aku amat2 syorkan sesiapa yang teringin memiliki domain sendiri membeli dan mencuba domain yang ditawarkan oleh Exabytes. Kenapa? Sebab harganya amatlah berpatutan dan murah iaitu hanya dari RM38 sekali setahun. Tak percaya tengok sini: Domain murah punya.





Dan yang paling bestnye...nak tahu tak. Domain untuk [dot] my hanya RM70 setahun, offer yang ditawarkan Exabytes ni memang buat aku terkedu seketika...hehehe. Kebiasaannye harga ditawarkan RM120 tapi kini jatuh ke RM70...fuh memang murah. Cuma aku je belum nak register domain sendiri...hehe. Sebab aku ni lembap sikit mengenai semua ni. Tengah dalam proses belajar. Untuk tahu lebih lanjut mengenai offer domain ni, boleh klik Wow Murah.



Sebenarnye banyak offer yang Exabytes tawarkan. Semuanye murah. Kadang2 aku terfikir nak miliki domain sendiri tapi aku ni tak berapa mahir dalam hal ini semua. Anyway mana tahu di masa akan datang aku punyai domain sendiri. Barulah ada class gitu...hehehe.

1 comments:

Woody Allen said...

Exabytes Domain Fever is back.
Get a Domain from RM 0.99 tomorrow morning at 9am sharp.
exabytes [dot] com [dot] my/services/domain/domainfever.php

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."