Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Sunday, September 5, 2010

Ramadhan Datang Membawa Ketenangan Buatku


 Credit:Google


Ramadhan, syukurlah dtg disaat aku lemah diduga ujian hidup. Dengan kedatangan Ramadhan hati aku btambah tenang. Moga aku lebih dekat dgn Allah di bulan yg mulia ini. Bukan saja di bulan mulia ini tp di hari2 yg mdtg.


Moga Ramadhan m’lenyapkan segala perasaan yg mganggu jiwaku. Biar tiada benci dan dendam dihati. Cuma perasaan ketidak kepercayaan tetap teguh dlm hati pd ‘dia'. Maaf aku bukan anti, tp kepercayaan itu hancur sdiri. Saat aku cuba mgubahnya.


Mudahan Ramadhan mberi lebih sinar bahagia dlm hidupku. Aku ingin buang jauh pkara tk baik dlm hidupku serta kenangan yg mhiris hati. Sbb aku tau, stiap apa kita lakukan pasti ada pbalasannya. Namun aku serahkan semuanya kpd Allah krn Dia lebih mgetahui apa blaku. Sedangkan aku hanya hambanya yg lemah dan tidak layak utk menilai ssorg. Puncanya aku sdiri msh kabur. Apa2 pun lupa kisah sedih, hidup dgn ceria…hehe

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."