Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Sunday, September 5, 2010

Balik Kampung, Tak Sabar Rasanya

Credit:Google



Tinggal bbrp hari lagi nak raya…hehe. Awal btl nk fikir raya dah. Nak kata happy sgt sambut raya tklah. Biasalah usia makin meningkat, kemeriahan tklah terasa sgt. Tak seperti ms kanak2 riang dulu. 


Cuma keinginan yg teramat sgt nak jumpa mak ayah tercinta. Lama tk balik kampung. Rs rindu sgt. Nak aku peluk dalam dakapan hangat mereka dan mgadu segala kedukaan dihati tapi tak sampai hati nk myusahkan mereka. Biar ia tsimpan kemas dihati ini. Hanya Allah sj mgetahuinya.


Bila teringat balik kpg, terasa banyak benda belum aku tunaikan. Banyak yg perlu aku buat. Kdg2 perasaan takut myelebungi diri. Risau2 tk sempat nk lakukan sst buat family tsayang. Terasa singkat btl ms ini aku rskan kali ini. Entah knp aku rskan pd Ramadhan kali ini begitu.


Mungkin aku tk cukup tabah hadapi ujian yg telah melanda diriku ini. Yelah kali ptama terasa keikhlasan dinodai dan kepercayaan bkecai. Betul2 mguris hatiku. Aku tk kisah hubungan itu tk btahan lama, cuma aku inginkan ketulusan hati dlm myatakan kebenaran. Jangan biar aku tkapai2 sorg mcari apa sebabnya. Sedangkan kau diam dan mhilangkan diri tanpa berita.


Apa2 pun aku tk mahu salahkan sesiapa. Aku sedar diriku tk sempurna…so redha ajalah. Lagipun ada pkara lebih penting bg diriku skrg iaitu familyku. Aku kena fikirkan apa yg blum aku lakukan. Takut ms tk mgizinkan aku. Mak ayah…maafkan anakmu ini. Mudahan Ramadhan kali ini mbawa kberkatan buat kita semua. Amin.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."