Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Sunday, September 26, 2010

Surat Tamat Permusuhan Antara Anjelina Jolie Dengan Jennifer Aniston

Emm aku ni tklah tahu sgt psl cerita2 artis ni.
Tp nk komen jugak.
Baguslah tindakan Angelina ni utk tamatkan pmusuhan yg lama melanda antara beliau dgn bekas isteri Brad Brit iaitu Jennifer Aniston.
Sbb pmusuhan mereka dua ni, aku pun tk tau sgt.
Tk mgikuti pkembangan mereka sangat pun.
Yg ptg....tiada pmusuhan, rs benci dan dendam lg...kan??

Sumber:Kosmo

PERANG dingin yang tercetus antara Jennifer Aniston dan Angelina Jolie kini berakhir. Secara tiba-tiba, pelakon berbadan cantik, Angelina mengirimkan sepucuk surat kepada bekas isteri Brad Pitt itu dan menyatakan hasrat untuk bersahabat sekali gus menamatkan permusuhan mereka. 


Angelina dikatakan tidak mahu mempunyai sebarang unsur negatif dalam hidupnya dan membenci permusuhan yang terjadi dengan Jennifer. 


"Ia memerlukan waktu yang lama dan sulit bagi Angelina mengumpul keberanian dalam dirinya. Namun, dia mempunyai niat baik dan benar-benar ingin menamatkan permusuhan tersebut. 


"Walaupun dianggap sebagai satu keputusan yang gila tetapi buat orang yang mengenali Angelina, pasti tidak terkejut. 


"Karakternya memang sukar diramal dan dia telah mengajak Jennifer untuk berdamai," ujar satu sumber Angelina Jolie. 


Dalam surat tersebut, Angelina juga menulis bahawa Jennifer akan menjadi seorang ibu yang luar biasa. Pada usia sekarang, Jennifer sudah sesuai untuk mempunyai anak sendiri, katanya.


Brad Pitt dikatakan sangat menyokong tindakan Angelina malah bangga dengan keputusan tersebut.


Dikhabarkan ketika Jennifer membaca surat tersebut, dia antara percaya dan tidak. Malah, awalnya dia mengagak bahawa surat itu pasti berisi ancaman.


"Namun, Jennifer sedar bahawa surat itu asli dan tulus. Dia yang pada mulanya terkejut dan berprasangka buruk menjadi sangat terkesan dengan sikap Angelina. 


"Bersikap dewasa, seharusnya Jennifer sedar betapa bersungguh-sungguhnya Angelina untuk berdamai," tutur sumber itu.

6 comments:

-shaa bonitaa- said...

hohooo..mcm2 la diorang ni~~

Admin said...

itulah....entah sbb apa yek...rebut laki ka/??

wadud@duad said...

uiks cantik lak si jolie neh,, hehehehe...
mungkin gambar yang dolo2 kot..:p
biasa la dunia artis, sana sini gadoh..:D

Admin said...

itulah...angelina mmg cantik..sexy gitu..hahaha

Roxy zai said...

yeay untuk dua2!!!good^___^

Admin said...

good2...hehehe

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."