Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Wednesday, September 22, 2010

Duit Raya Duit Raya

Emmm...hari tu nk cerita psl duit raya ni, tp mls pula nak taip.
Syok sgt duk kampung, relax2 lepak dgn family.
Lagipun bukannya selalu balik pun.

Sebut psl duit raya ni, thn ni aku bglah lebih sikit dr thn lepas.
Syukur ada rezeki lebih katakan.
Lagipun ms nk prepare duit raya ni dijangka akan dpt cek RM500 dari Nuffnang.
Ha...ni dia...cuma lambat sampai ke tangan aku je.


Yang sedihnyee, aku sendiri tak dpt duit raya.
Hahaha...dah besar pjg ni, sapa nk bgkan??


Ada 3 jenis packing duit raya aku sediakan.
Utk emak ayah, adik2, anak buah dan budak2 yg dtg bkunjung ke rumah.
Isi dlmnya berapa....biarlah rahsia, kata CT Nurhaliza...he3.
Siapa nk duit raya?.....maaflah dah habis...ha3.

6 comments:

wadud@duad said...

wah.. wadud nak jugak duit raya..:p
hehehe.. samat hari raya maaf zahir batin dari wadud sekeluarga..

dapat angpaw dari nuffnang lagi, cemburu lar..:D

Admin said...

hehe...dah habis..lambat...jgnlah cemburu lbh,...sikit tk pe...hahaha...salam lebaran wadud

chenta said...

baru nak mintak!!

Roxy zai said...

uiyooo..RM500 daa..hebat!^__^

student said...

saja nak wat daku jeles dgn duit raya mu daripada nuffnang.hu

Admin said...

hehe....rezeki masing2...tq semua

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."