Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Saturday, July 25, 2009

Kasih Ibu Abadi Selamanya

Hari ni sj nk post psl kasih ibu ni. Kasih ibu mmg tk tnilai harganye. Kalau dulu yelah. Skrg apa kesnye pula. Mcm2 gejala buang bayi kita dengar. Apa nk jadi ye. Entah mana perginya nilai keibuan dlm diri mereka.

Mungkin ada, cuba emosi & fikiran yg tak menentu mguasai mereka tika itu kot. Manalah tahu. Hanya mereka sdiri memahami diri mereka. Tp tk mungkin seorg ibu tk myayangi anaknye...kan.

Cuba tgk gambar di bawah, binatang pun ada perasaan keibuannya. Kasih pd anak tetap ada dhatinya & akan ptahan anaknya wpun apa blaku. Mcm mn pula kita sbg seorg manusia??

Renung2 & fikir2kanlah.

Apalah anjing ni...tk de benda lain nk buat ke?

Gambar dibawah ni lg kasian....org ramai tgk je..apalah teruk btl.


2 comments:

Bp @ pengerindu.com said...

kesian.. ni binatang.. sekarang manusia lebih hina / kejam dari binatang pun ada

Angeline said...

ye lo...mcm2 kes kita dgr skrg, buang bayi,bapa rogol anak..mcm2lah...teruk btl dah.

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."