Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Thursday, July 30, 2009

ATM Tempat Keje Kena Rompak

Berita gempak di pagi khamis…ATM tpt keje sy kena rompak mlm td. Kira2 pukul 1 mcm tu. Dengar2 gossip, org yg rompak atm tu org yg sdh resign & maybe ada pakatan dgn org dlm.


Tk pastilah pula. Sbb siasatan msh dijalankan. Tp ada besar kemungkinan juga sbb shovel yg digunakan utk merompak mlm td adalah milik syarikat sy. Itulah mgikut kata pekerja lain.


Tpt tsbt sdh di mark oleh pihak polis utk siasatan lanjut. Mmg teruk juga tpt pondok security & atm kena langgar shovel tu. 2 secutiry yg btugas mlm tu, tk sedar apa yg blaku. Tgh asyik keje, tiba2 blok pagar gate pintu msk tepi kena langgar shovel. Mgikut cerita, mrk tkena hempap blok gate, mrk bnasib baik krn tselamat. Mrk hanya mgalami cerita ringan.


Ramai juga workers tgk tpt kejadian tu pg td. Aduhai knplah ada org nk buat mcm tu. Dahlah esok paid day. Kasihan worker indon, nak ambil gaji pun tpaksa p atm tpt jauh sikit. Atm tu disediakan oleh pihak syarikat utk kemudahan pekerja sini.


Nasiblah tiada kes tembak menembak. Kalau ada mmg teruklah. Rsnya sudah lama perompak tu merancang. Entahlah…susah nk jangka dunia skrg. Mcm2 pkara blaku.



4 comments:

ckHakeem said...

hehe... bgos2 ade pningkatn. bjaye drompak.

Angeline said...

apa pula ada peningkatan...apalah..kena tangkap padan muka.

Bp @ pengerindu.com said...

ahak. kalau lah aku tangkap perompak tu dan aku dpt duit tu.. then aku enjoy sepuas2.. huhu bayangkan.. bayangkannnnn.. bayangkanlah...

Angeline said...

mimpi je dia ni..hahahaha

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."