Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Saturday, February 25, 2012

Baby Oh Baby

Ramai yang inginkan anak awal tapi tak semua yang akan dapat awal. Apa pun semua bergantung pada takdir agaknye. Namun, kita harus berusaha dan berdoa, mudahan Allah anugerahkan baby yang soleh dan solehah kepada kita semua. Yang penting niat baikkan.


Aku pun walaupun masih baru kahwin tapi teringin juga anak. Sekarang masih usaha, tunggu rezeki dari Allah. Hope Allah memakbulkan niat baik aku ni...hehehe.



 Cutekan baby ni...dapat kembar bestnye :)



Ni salah satu petua yang aku carikan kat laman sesawang...nak juga try....:)



Petua rebusan kacang hijau:


1. Ambil segenggam kacang hijau
2. Rendam kacang hijau dengan air yang sikit (agak2 air tu dah tenggelamkan kacang hijau tu) sampai tumbuh ekor anak taugeh. Ekor tu kena 2x panjang dari kepala taugeh.
3. Bila dah jadi anak taugeh, buang kulit kacang hijau tu dan cuci.
4. Rebus taugeh tu dengan 2 gelas air dlm 15 minit. Api sederhana.
5. Bila air rebusan tu dah tinggal 1 gelas je, tapis & ambil air rebusan tu.
6. Minum air rebusan tiap2 pagi dari 1st period sampai waktu subur.

p/s: Selamat mencuba....:)

2 comments:

robotkuning said...

selamat berjaya.rajin2lah bekerjasama ;p

Admin said...

akan usaha hahaha

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."