Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Tuesday, October 27, 2009

Doa Pemanis Muka


DOA INI MUJARAB, SEBAIK BAIKNYA DIBACA SETIAP PAGI JUMA'AT: SEBELUM KELUAR RUMAH.  Tak payah nak berabis duit buat facial ataupun botox…… etc….. Tengok aje orang2 dulu atau seniwati –seniwati  lama  kita yang sentiasa kelihatan manis…… khabarnya dia orang memang pakai doa yang sama…………..Cuma kena rajin menghafal dan baca setiap kali pakai bedak atau keluar rumah………………..


Doa pemanis muka ni lebih afdal lagi kalau dibaca 3 kali sehari sebelum memakai bedak atau alat 2 solek atau minyak rambut .

Hafal dan tarik nafas dalam dalam dan hembus ……. Lepas itu.  Baca kuat-kuat ....... Bagi semua orang dengar......................

Selamat mencuba..... amalkan lah..  Tak rugi 
...!! !!! !!!!!!!
>  
>  
>  
>  
>  
>  
>  
>  
>  
>  
minyak si tuang tuang,
ku tuang dalam kuali,
muka ku macam beruang,
semua orang gerenti lari.
kuang.. kuang..kuang. .."


 p/s: Mula2 dpt email ni dr member, fikir btl2lah doa pemanis muka. Tgk2 hampeh...kenakan org je...sabar jelah...hahahaha.

3 comments:

♥ayudeadwish♥ said...

ces~
wat penat je aku amik pen n kertas nak salin tadi... tertipoo rupenyer~~

Angeline said...

hahahahahaha...tipah tertipu.

Delimasari said...

ingat ye ye td

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."