Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Sunday, December 12, 2010

Oh Erra Fazira...Kau Masih Cantik Menawan

Entah kenapa semalam aku teringin nak tengok wajah dan penampilan baru Erra Fazira, iaitu salah seorang artis yang memang aku minat dari dulu hingga sekarang. Tapi bukan peminat yang gila2 punya. Peminat biasa2 je. Taklah sampailah menjadi peminat fanatik...hehe.


Aku trylah cari di Facebook berkaitan dengan Erra Fazira, banyak juga. Tapi aku klik page 'Erra Fazira Official Fanpage' je. Aku selongkarlah semua photo Erra Fazira dalam tu. Aku terjumpa penampilan Erra Fazira yang aku rasa memang cantik dan menawan. Walaupun Erra Fazira dah berusia 30-an tapi kecantikannya masih terserlah lagi. Awek muda katakan.


Nilah ku rasa photo terbaru yang nak basi dah...:)

Credit: Erra Fazira Official Fanpage
 
Photo Erra Fazira ni diambil semasa majlis MIFA - BDA yang diajurkan dalam tahun ni, tapi aku tak pasti bila...hehe. Tak pernah nak tahu sangat. Erra Fazira yang memakai baju rekaan Hatta Dolmat nampak anggun dan bergaya. Biasalah tu, kalau orangnye dah cantik, pakai apa pun tetap cantik...betul tak? Apa pun aku nak awet muda macam Erra Faziralah....entah apalah rahsia kecantikannya itu ye?

6 comments:

Myra Jay said...

Mmg cntik ler erra nie...
ttp anggun pakai apapn..

Admin said...

setuju je...hehehe

Dzasc Skachers said...

jangan susuk sudah.. hehehe.. insyaalah tak.. amin.. sian la beliau lau pakai susuk kan.. hehehe

Admin said...

mmg...tk elok pakai benda tu....wpun cantik tp seksa....rs tk pakai tu wadud...

Mr.J said...

cantik sunguh.. teringin nak masuk melamar...


* Tarian Esotik Elyana Terbongkar.
* Perkenalan dengan Fasha Sandha.
* Gadis bertudung main air terlebih Seksi.

Admin said...

Mr.J...sudah jd milik org dah...hahahaha

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."