Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Tuesday, December 28, 2010

Fuyooooo, Dia Punya Uniques Visitors 6k, Aku Apa Kurangnye.....100k??

 Trafik blogku makin meletop


Fuh...trafik blog dia, memang hot macam pisang goreng je. Uniques visitors apa lagi 6k...mahu tak pengsan aku tengok. Kalau dibandingkan dengan uniques visitors blog aku yang hanya dalam mimpi dapat 100k. Tapi tak pelah...dalam mimpi, mimpi jelah. Mana tau mimpi jadi kenyataan. Asalkan jangan jadi mat jening sudahlah. Berkhayal je kejenye. Sampai memakan diri sendiri.


Emmm...entah macam mana nak jadi blogger yang super macam ketiga otai2 junior yang aku minat ni ye? Payah betullah. Nak kata aku tak tiap hari update. Update juga. Maybe entry tak super katakan. Ahh..tak pe, yang penting aku happy...hahaha. 


Nak tahu, sapa 3 orang otai2 yang aku minat tu? Mereka adalah............ehem ehem superstar blogger tahun ni ialah:




Cik Epal yang sentiasa ceria dan peramah dengan blogger2...agaknyelah. Sebab semalam ke, aku baca entry blognya, dia ada terserempak or jumpa dengan seorang blogger. Siap bergambar lagi tu. Nak tau siapa, pergilah terjah blog Cik Epal kita ni....jangan lupa minta buah epal sekali...hehehe.


Oh ya, blog Cik Epal kita nilah yang aku bebelkan tadi pasal uniques visitors 6k yang meletop2 tu. Sebagai buktinya, tengok sendiri gambar kat bawah ni...fuh, hebatkan...jeles bangat aku.



Kalau uniques visitors dah banyak macam tu, pastinya income dari buffered earning apa lagi. Beratus2 agaknya...kaya Cik Epal ni. Tiap bulan dapat bonus dari Nuffnang je. Huh...jelesnya aku.

 


Kedua........En. Saifful or lebih dikenali sebagai Uncle. Sentiasa ceria je picture profile uncle ni. Nice person. Amat digemari ramai...agaknyelah. Emm...aku tengok blog dia tadi, dah tukar template baru lagi. Rajin betullah uncle ni tukar template. Kalau aku fikir banyak kali nak tukar. Malas nak susun itu ini. Terasa banyak masa buang ke situ je. Tapi tak pelah uncle kan rajin...hehehe. Pasal hal lain tentang uncle, aku tak tahu tapi yang sure uncle ramai juga peminat, walaupun tak sehebat Cik Epal kita.



Ketiga......GTO, Eyriqazz....blogger yang super hebat juga. Trafik blognya memang hip hop. Income dari buffered earning meletop2. Tadi terjah ke blog dia...nampak...wah, RM1k income Nuffnang dia. Fuh...banyak tu.



Rasa macam dapat gaji sebulan je. Tak pun bonus hujung tahun dari Nuffnang. Aku entah bila agaknya dapat sebanyak itu ya? Tak pe...kita usaha, pasti akan dapat kelak. Cuma bila, aku sendiri tak tahu...hahaha. The end..tu je cerita aku.


Jangan lupa sertai giveaway aku:

GA CoretanMaya 2010

8 comments:

Thalhah Amir said...

wow. kaya diorang ni. haha.. btw jom join forum komuniti buat bloggers http://syoknyerblogging.4forum.biz/

Admin said...

yup...ok tq ya

Cikgu Siti said...

bestnye jadi cm diorang.kaya3

Admin said...

itulah...mereka mmg super....

Dhea Ahmad said...

mereka semua memang best....

Admin said...

setuju...;0

YaNNa LeNNa IsMaiL said...

best lak aiiiii :).. senyum jer...

Admin said...

iye..smile..hehehe

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."