Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Saturday, December 25, 2010

Melayankan Diri Dengan Lagu2 Hot Hindustan Dalam Kenangan

Musim cuti macam ni, kalau gaji belum masuk. Memang amat membosankan je. Lebih2 lagi member di hostel sini, ada yang balik kampung dah. Tinggal aku dengan seorang kawan je. Nak jalan2 ke Mall pun, boring. Takkan nak window shopping je kan? Tak pelah next week baru shopping time..hehe.


So, bagi mengelakkan keboringan tahap gaban. Aku selongkarlah lagu2 hot hindustan dulu2 di Youtube masa aku masih study di Universiti.  Banyak juga lagu2 yang best2 aku temui, walaupun aku tak ingat tajuk lagunye. Tapi layan jelah...klik2 apa yang patut.


Sebelum tu, aku nak kenalkan kat korang semua. Para pelakon hindustan yang aku minati. 

Aishwarya Rai
 
Walaupun usia sudah mencecah 30-an, tapi tetap anggun.
Lakonan dan tariannya memang memikat hati.
Cayalah ratu cantik dunia..:)

Shahrul Khan

Pelakon, pengarah, penyanyi yang memang super.
Aku memang suka lakonan dan semua movies beliau.
Memang hebat...Dahlah tu dapat gelaran Dato' dari Sultan mana aku tak ingat dah.


Rani Mukherjee
Aku suka dia ni masa lakonan Kuch2 Ho Ta Hei (Betul ke tak ejaan tu)
Lakonannya boleh tahan juga, cute orangnye.


Kajol

Memang tak dinafikan lakonan dia memang hebat.
Tapi sekarang agak jarang kita tengok dia berlakon.
Maybe sibuk dengan hal rumahtangga...entahlah.


Ok...dah habis bebel pasal pelakon hindustan.
Jom layan lagu hindustan pula...layanzzzzzzzzzz.


 

 Lagu2 lain, cari sendiri di Youtube ok.

Credit to Youtube and Pak Google.
Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."