Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Tuesday, May 17, 2011

Aku Nak Buang Lemak Kat Perut...Nak Try KS-M Slimming Patch..Testing Testing!!!


Kerja di office dan layan internet kat bilik, asyik nak duduk je. Nak senaman menyebabkan lemak mudah terkumpul kat bahagian perut, paha dan lengan...betul ke? Aku rasa iye...sebab aku alami kes macam tu...isss benci betul aku kalau bab lemak berlebihan ni.


Sebab itulah aku nak try KS-M Slimming Patch...emmm berkesan or tak, aku nak try juga. Kalau bab lekat2 tu, aku accept je. Kalau bab kena makan ubat then pergi toilet beberapa kali. Itu yang aku malas betul..penat tau.
Aku pernah terbaca kat Facebook siapa entahlah...ada pelanggan dia dah kurus guna benda ni. Tapi kenalah pandai jaga makan minum dan jangan asyik keajaiban sekelip mata je. Betul tak?





KSM Slimming patch ni direka khas untuk tujuan slimming. Kesannya adalah maksimum berbanding detox foot patch. Toksin biasanya berkumpul di tapak kaki kerana gravity dan system limfa. Tetapi lemak biasanya berkumpul di perut, paha dan bahu...betul betul!!! Oleh itu, hanya lekat slimming patch di tempat yg sesuai dpt menyingkirkan lemak yang berlebihan.



Selepas menggunakan KS-M Paris, bahagian yang dilekatkan slimming patch tersebut akan terasa panas dan sedikit kesakitan, ini adalah kerana kesan dari penggunaan KS-M Paris yang bertindak mempercepatkan pembakaran lemak berlebihan.




Tampal sana sini...hope berkesanlah buang lemak kat perut aku ni. Sekurang adalah kurang sikit dari tak de langsung. Oklah...malas nak membebel panjang. Siapa nak beli or try boleh beli kat sini:





p/s: Ada setengah kedai online, jual sampai RM2-4/pc...mahal jugak yek.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."