Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Friday, October 29, 2010

GTO Terjah Blog “CoretanMayaKu’


Siapa yg tk kenal GTO, Great Teacher Onizuka, salah sorg yg bakal jd otai someday. Skrg ni junior otai, akan datang akan jd senior otai pula. Blog beliau mmg sentiasa hip hop. Ramai pgunjung setiap hari. Sbb itulah setiap kali ada campaign baru buffered earning. Beliau dpt income yg lumayan. Tk mcm blog aku ni. Walaupun dpt byk buffered earning tp income yg diperolehi siput je. Namun syukur apa yg ada….betul tak? 


Sebenarnye aku baru pagi td check komen2 di blog aku ni. Tiba2 aku tnampaklah komen GTO. Beliau ckp, beliau ada buat terjahan ke blog aku ni. Sbb dulu2...entah bila, (aku lupa dah) ada join 'Kenapa anda Mahu Diterjah Eyriqazz'. 


Eyriqazz nama GTO ye...kalau anda tk tau. Nama sebenar beliau, aku tk pasti sgtlah. Nk tau p terjah blog dia ye....hehe. 


Emm…jom tgk komen GTO psl blog aku ni:


Komen GTO: 
1) tagline yang menarik

2) Entry berkisar blogging, personal dan terlintas di hati.

3) Widget di sidebar terlalu banyak .Mungkin memeningkan kepala juga. Placement of Nuffnang Ads yang agak ke bawah menyukarkan untuk mendapat Buffered Earning di Sidebar. Cadangan, letak atas sikit dan widget2 disusun kembali supaya nampak lebih kemas especially bagi blog yg 3 column.

4) Wow Faktor dan keunikan tersendiri tidak saya begitu nampak di sini. Maaf ya....Lain padang, lain belalang. Mungkin boleh pelbagaikan entry dan menulis entry yang lebih diminati...


Nampak gayanye aku kena ubah bbrp pkara, lebih2 lagi psl widget tu. Memang nk buat tp belum ada ms nk buat. And aku nk ubah template tp sayang pula nk tukar ke template baru. Sbb banyak kerja nk buat nanti. Aku ni belum ada ms lg nk ubah itu ini. Tp pasti akanku cuba buat perubahan sepertimana GTO sarankan.

Umm, itu saja ...Apapun ini cadangan dari saya bagi memperbaiki mutu blog:

1) Revamp the template /header. Mungkin boleh gunakan khidmat bloggers yang terror bakni.

2) Perbanyak gambar-gambar yang menarik di dalam entry

3) Selidiki dan cari "Wow Faktor" yang boleh menarik lebih ramai pengunjung ke blog

Nk buat entry yg menarik, aku ni kurang kreatif sikit nk buat post yg memikat hati mcm entry yg GTO buat. Tp boleh dicuba utk perubahan yg maybe akan mguntungkan. Siapa tahukan. Anyway TQ very much to GTO. Walaupun aku ni tk ingat bila aku request blog aku diterjah. Lama sudah, so lupa. ..hehehe.

2 comments:

secret said...

nice...eloklah ada otai bg komen...smgt skt...:)

Admin said...

iyelah...smgt..hahaha

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."