Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Saturday, June 19, 2010

Hati2 Dengan Godaan Syahwat Wanita China

 Credit:Google


Bagi kaum lelaki yang tak ketal dengan godaan syahwat wanita China pasti akan tumbang menyembah....agak2 apa ya? Apa2 jelah. 


Bahaya betul godaan wanita China ni. Kalau tak kuat semangat, memang layan je. Then padan muka kalau dapat penyakit AIDS or penyakit kelamin yang lain. Siapa suruh ikut nafsu je. Tak ingat akibatnya. Tu belum lagi tambah berapa dosa yang dah dibuat........issssssss mintalah lelaki kita ni dijauhkan dari wanita China yang suka mengoda je kerjanya.



KUALA LUMPUR - Golongan suami yang pergi ke pasar raya seorang diri perlu berfikir dua kali selepas ini kerana jika tidak kental perasaan setia kepada isteri mereka mungkin akan terkulai dengan godaan amoi China di hadapan tandas di sebuah pasar raya di Jalan Pudu di sini.

Selain dilatih khas untuk melacurkan diri, mereka juga pakar dalam memikat lelaki-lelaki gersang atau berjalan bersendirian dengan sapaan dan lirikan mata yang menggoda.


Jika dulu golongan itu menjalankan kegiatan persundalan ini dengan berselindung tetapi kini mereka semakin berani menjual diri secara terbuka di hadapan tandas pasar raya berkenaan.

Menurut seorang pekerja di pasar raya tersebut yang mahu dikenali sebagai Suhaimi, 20, dia sudah lali dengan pemandangan itu....berita lanjut baca KOSMO.

Sebenarnya kasihan juga dekat wanita China ni. Pasti ada sebab mereka melacurkan dirikan? Yelah setiap apa yang berlaku pasti ada sebabnya. Tapi kalau boleh elakkan dari melakukan perkara tak elok ni. Bahaya betul. Tambah dosa dan penyakit je.
Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."