Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Friday, May 28, 2010

Betul Ke Makna Beli Seluar Dalam, Nak Buat Dot Dot?

Credit:Google


Aku ni kalau beli barang memang tak pernah fikir ada makna tersirat. Yang penting bagi aku ialah keikhlasan. Lainlah member minta beli hadiah yang memang tak dapat aku nak bagi. 


Pernah sekali member lelaki aku cabar suruh beli seluar dalam. Walaupun rasa malu, aku beranikan diri untuk beli juga. Sekali dengan baju t-shirt. Taklah ketara sangat aku beli yang tu je…he3. Aku bukannya pantang dicabar. Dah member minta beli tu untuk hadiah. Aku beli jelah. Lagipun perkara yang dapat aku buat. Bukannya tak dapat.


Aku ada cerita kat member aku yang tikam aku dari belakang tu dulu. Dia cakap, makna beli seluar dalam maksud nak buat dot dot dot. Ye ke? Aku tak pernah terfikir macam tu pun. Sebab aku tak pernah dengar or maybe aku agak ketinggalan agaknya. Apa2lah yang penting maksud aku bukan ke arah benda begitu. Jauh sekali terfikir pasal nak buat dot dot dot yang member cakap tu. Pelik ada juga maksud macam tu ya.


Tapi fikir2 balik betul ke makna beli seluar dalam nak buat dot dot? Maybe orang yang jenis terlalu open agaknya fikir benda2 macam ni. Entahlah aku pun tak tau. Apa2 jelah yang penting aku tak buat benda tu.

14 comments:

Shahrul Yusof said...

Orang yang pikir asal beli seluar dalam sebab nak projek tu otak sempit namanya bukannya open minded. Orang open minded selalu bersangka baik. Haha.

Admin said...

ye meh open minded baik...tk juga maya fikir

psl SD tu nk buat seks...member maya dulu ckp....maya tk pernah fikir mcm tu pun.....pelik btl

Ibu Mifzal said...

kah..apa barang kalau beli spender nak dot2..kalau nak dot2 x yah pakai spender la..haha...hehe..pelik cemana leh kawan awak ckp mcm tuh? ke dia yg asyik pikir benda tu..?..hehe...

Shahada Fauzi said...

hoh??ye ke tu maksudnye??tak pernah pun terfkir macam tu..hahaha..

dulu pernah gak beli boxer untuk my boifren..kire macam suar dalam la jgk tu kan..takde pun my boifren cakap macam tu..kah3..lawak la kawan cik maya tu..

Anonymous said...

ya ka..??
tak pernah dengar pula

test said...

agaknya terpegun dengan model seluar dalam tu hehe

Dzasc Skachers said...

uiks ada gak yang sampai berpikiran camtuh kerrr??? hahahaha.. x kusangka :p
memang kalau belajar mesti kuar2 hebat terus.. :p

ZR said...

ehhh..ada pula cam tu ye...igt beli utk dipakai ler..mcm2 la

Admin said...

itulah...maya 1st dgr pun pelik....psl bab dia fikir ke situ je..maya no komen...hehe...peribadi dia...mls maya nk tau

secret said...

ada juga org bfikiran mcm tu ya...isss otak kotor agaknya...

Umi Nazrah said...

nsib baik blum pernah beli kan kt sesapa :P

anin said...

tk tau la pk macam tu ke?
tp sbnrnya tak elok beli slua dalam untuk lelaki yg tidak ada kaitan dgn kita

dalam islam tidak dibenrkan sbb slua dalam tu adalah aurat kita
tetap kene jaga ..
harap kita bkn open minded tp berpk dalam islamic minded sbb kita org iSLAM
ada agama dan ada pegangan

Chik chuMeLL said...

erkkk...tak bleh terima dek akal..mungkin org tu je kot pakai suor dlm nk dot3..haishhh..!!org cmtu pn ade..

Admin said...

entahlah manusia ada mcm2 jenis..

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."